Veel napijn na wortelkanaalbehandeling

Author:
Ikkuh_ben_het
Posted:
di, 01/30/2007 - 12:09
Ik heb een vraagje
Vanmorgen ben ik bij de tandarts geweest en ze heeft een wortelkanaalbehandeling gestart in mijn bovenkies met een verdoving die heel goed werkt want zelfs bij mijn oog is verdooft! Gelijk nadat ze hem gevuld had had ik een stekende pijn net of ik precies voelde waar die wortels zaten. Eenmaal thuis werd de pijn alleen maar erger en kreeg er hoofdpijn bij ook warm en koud doet erg zeer en ik durf niets te eten of te drinken.
Ik heb nu 2 ibroprufen ingenomen en nog steeds voel ik de pijn er doorheen komen wel minder maar nog steeds behoorlijk gevoelig.
Mijn kies klopt ook en mijn gehemelte doet zeer... terwijl daar niets is gebeurt de verdoving is voor gezet? Is dit wel normaal of moet ik terug???
Ik moet er niet aan denken om nog een dag deze pijn door te lopen :cry:
Ikkuh_ben_het

Nou hier ben ik weer...
Heb vandaag de tandarts gebeld en die zei dat ik gewoon de pech had dat het zo erg ontstoken was en heeft me antibiotica voorgeschreven...
Ik hoop echt dat dit werkt ik heb echt super veel pijn en ibroprufen 600mg werkt ook niet meer ik weet echt niet meer wat ik hiermee aan moet :smt089 ik hoop dat de antibiotica werkt... weet iemand misschien hoelang dat ong duurd voor dat aan slaat ?
wo, 01/31/2007 - 19:17 Permalink