Verstandkiezen trekken als je al vier kiezen mist

Author:
Sophie K
Posted:
wo, 01/31/2007 - 21:22
Toen ik 13 was heb ik drie kiezen laten trekken: 2 boven en 1 onder. Een was er gewoon niet, dus die hoefde niet weg. Reden was dat ze met een beugel mijn gebit aan het mooimaken waren en er te weinig ruimte was voor de verstandkiezen, als die door zouden komen. Nog een tandarts en een plaatjesbeugel (5 jaar) later, meldde mijn tandarts mij enkele jaren terug dat mijn verstandskiezen er misschien toch maar uit moesten, want dan zouden ze zeker weten niet lastig zijn. Deze zijn inmiddels door en ik heb er geen last van.

Kan dan? Dat je al vier kiezen kwijt bent en dat de tandarts dan nog eens adviseert om vier kiezen er uit te laten trekken? Ik heb ook nog kleine tanden...
mecánico para …

Yep, kan zomaar gebeuren. Ik heb, naar ze zeggen een grote mond, maar mis zomaar even 3 kleine en 4 grote kiezen. en ik denk niet dat er 1 van die 7 bij zou kunnen.

en ik heb dus geen grote mond blijkt dan maar weer eens.
http://web.inter.nl.net/users/watermarck/Smileys/eek2.gif
wo, 01/31/2007 - 21:25 Permalink
mecánico para …

Hee H. dit is de derde draad die we off topic rukken.
dat kan echt niet, we worden geMooned, en dat is niet jofel!
:smt006
wo, 01/31/2007 - 21:50 Permalink
Sophie K

Hij is bang dat mijn tanden weer verplaatst worden ofzo. Nu zijn ze in de drie jaar dat ik niet meer bij een tandarts ben geweest :oops: , al doorgekomen, dus ik ben benieuwd wat er komende week gezegd gaat worden. Ik beschik op mijn ondergebit ook over een beugeltje aan de binnenkant van mijn tanden. Boven zijn de verstandskiezen er het mooist doorgekomen; geen last, evenwijdig met andere kiezen en mijn voortanden zijn niet verschoven. Bij mijn ondergebit komt een van de verstandskiezen wel ietsje moeilijker door maar het doet geen pijn.
zo, 02/04/2007 - 20:35 Permalink