19 janurai zou ik eigenlijk behandeld worden..... Voor het 1st :(
In die week werd ik ziek,dus dat kwam me eigenlijk ook heel goed uit :lol:
Maar nu moet ik dus weer over die drempel heen....
Ik was 1st heel bang voor de verdoving! Nu heb ik gelezen dat dat best mee valt,en dat je het prikje amper voelt!
Waar ik nu wel heel erg mee zit is met de napijn!
De assistente zei tegen me dat de 1 er wel last van heeft en de ander niet :-? Tja....kan wel zo zijn,maar daar heb ik ook niks aan!
Sommige mensen schijnen ondanks de paracetamol toch nog heel veel pijn te hebben!
Ik heb nl een kies....is eigenlijk geen kies meer te noemen want er is weinig van over...maareh.....hij is dus in delen afgebroken,en er zit dus wel nog iets van in mijn tandvlees....dat er dus waarschijnlijk uitgewipt moet worden.
Ook mijn verstandkies zou getrokken worden!
Is er iemand die misschien het zelfde als ik heb....die zich wel al heeft laten behandelen?
Ik zou graag willen weten hoe dat gegaan is,en natuurlijk of je erg veel pijn hebt gehad,en natuurlijk hoelang?
Groetjes
Demi het angsthaasje :(
PS. Graag wel gewoon eerlijk zijn,en niet zeggen dat je geen pijn hebt gehad terwijl dat wel zo was!
Alvast bedankt!
In die week werd ik ziek,dus dat kwam me eigenlijk ook heel goed uit :lol:
Maar nu moet ik dus weer over die drempel heen....
Ik was 1st heel bang voor de verdoving! Nu heb ik gelezen dat dat best mee valt,en dat je het prikje amper voelt!
Waar ik nu wel heel erg mee zit is met de napijn!
De assistente zei tegen me dat de 1 er wel last van heeft en de ander niet :-? Tja....kan wel zo zijn,maar daar heb ik ook niks aan!
Sommige mensen schijnen ondanks de paracetamol toch nog heel veel pijn te hebben!
Ik heb nl een kies....is eigenlijk geen kies meer te noemen want er is weinig van over...maareh.....hij is dus in delen afgebroken,en er zit dus wel nog iets van in mijn tandvlees....dat er dus waarschijnlijk uitgewipt moet worden.
Ook mijn verstandkies zou getrokken worden!
Is er iemand die misschien het zelfde als ik heb....die zich wel al heeft laten behandelen?
Ik zou graag willen weten hoe dat gegaan is,en natuurlijk of je erg veel pijn hebt gehad,en natuurlijk hoelang?
Groetjes
Demi het angsthaasje :(
PS. Graag wel gewoon eerlijk zijn,en niet zeggen dat je geen pijn hebt gehad terwijl dat wel zo was!
Alvast bedankt!
Dan was het opeens klaar en ik ging bevrijd naar huis. Ik had paracetomol gekocht voor de zekerheid. Naam er twee toen ik thuis kwam. Voor de rest had ik niet zo veel pijn. Ik merkte wel dat er iets in mijn mond gebeurd was en dat het hersteld moet worden. Maar het was geen vervelend pijn bij mij. Heb voor de rest geen paracetomol nodig gehad. Voelde alleen wat zwollen en gevoelig maar niet echt pijn. Heb gegeten maar niet harde broodjes :) Maar gisteren was het al beter en vandaag merk ik niks.
Maar zoals je zei, waar de ene geen pijn heeft is het voor andere misschien meer. Ik kan alleen maar voor mezelf praten en ben eerlijk wanneer ik zeg dat het alles meeviel.
Succes ermee!
Hartstikke bedankt voor je verhaal!
Het klinkt misschien raar,maar nu ik je verhaal gelezen heb,voel ik toch iets van opluchting!
Nogmaals bedankt!
Demi
Groetjes