Tanden bleken bij WIT

Author:
faatje
Posted:
vr, 02/16/2007 - 20:45
Wie heeft ervaring met deze instantie? Is het schadelijk voor je glazuur?
Zie hun website http://www.wit.nl
Ze doen het ook bij bekende nederlanders.
mecánico para …

ffe gequote van ze:
e prijs die bij de tandarts wordt gevraagd bedraagt € 595,-. Omdat WIT de BriteSmile behandelingen groter inkoopt kunnen wij voor u een voordeliger tarief berekenen. Momenteel is er zelfs een aanbieding van kracht waarmee u maar liefst € 170,- korting krijgt, u betaalt dan slechts € 425,-. Indien u met 2 personen komt dan krijgt u zelfs € 200,- korting per persoon! U betaalt dan nog maar € 395,- per persoon voor de veilige BriteSmile methode.

en dan zeg ik.........bleken bij de tandarts kost met deze methode inclusief een fluoride hap en polijsten vooraf..........jahaa net aan 300 euro.
Bij een tandarts dus.
en ik denk, een bekende nederlander laat zich graag voor wat geld op de site zetten. snijdt hetmes aan twee kanten.
anyway Rossana Limer??, Jasmine Sender?? Driekwart van de bekende nederlanders ken ik niet eens!! wat een sof zeg.

Nee, wil je geld kwijt, stort dan op UNICEF ofzo en houdt 300 voor de tandarts over.
Wie wil er nah in een stoel zitten waar Carlo Boshardt met zijn zweterige rug in heeft gelegen, brrrr
vr, 02/16/2007 - 21:00 Permalink
vV

ongelofelijk wat een afzetterij ,en ook nog eens misleidende reclame!

Die site staat bol van onjuistheden en halve waarheden..

inderdaad regio 300,= bij de huisatndarts, zonder speciale aanbiedingen of korting als je met z`n 2en komt...

Inderdaad : stort het verschil aan Unicef of zo.. Heb je en gebleekte tanden, en nog een goed gevoel ook omdat je ook iets voor anderen gedaan hebt! :smt006
za, 02/17/2007 - 14:46 Permalink
fransaki

BriteSmile kost bij mij 495 en nu met een voorjaarsaanbieding 375, zijn jullie niet in de war met zoom, daar liggen de prijzen wat lager van.........
za, 02/17/2007 - 14:58 Permalink
faatje

Bedankt voor jullie reactie's.
Kunnen jullie ook mijn vraag over het glazuur beantwoorden?
Jullie zeggen dat de behandeling hetzelfde is als bij je tandarts, maar dat is niet waar. Dit doen ze met een plasma lamp?? Hier zie je na een uur resultaat en bij de tandarts pas na dagen.
za, 02/17/2007 - 17:16 Permalink
mecánico para …

Ik heb hier nog een pak OMO staan, dat was ook witter dan Persil.

toch?

En wat betreft het glazuur. Van geen enkele fabrikant zijn lang termijn gegeven bekend uit normale lange duur onderzoeken. Het thuis-bleken is niet schadelijk mits je je houdt aan de maximale concentraties.
Voor bright smile, opalacence of weet ik wat geldt, als je gevoelige tanden hebt moet je goed isoleren, als je vullingen hebt beleken ze niet mee, en afhankelijk van je kleurstof consumptie (rooie en witte wijn, koffie, thee, wortels, bieten, rumbonen) zal de kleur weer terug lopen.

Laat je niet wijsmaken dat ze wel 6 tinten lichter gaan, want tussen tinten die wij gebruiken bijv. A1-A2-A3 (of met letters BCofD, afhankelijk van je basis kleur) zetten zij er gewoon 4 tussen, dus van A2 naar A1 is 5 tintjes lichter en effe doorgaan is A1 ultranepwit

Glazuur heeft er dus nagenoeg geen schade van, de gevoeligheid varieert per persoon, maar ik zou zeggen, bel Sylvana even op......of Gerard J.

Nee, echt, je wordt door een niet tandarts behandeld en de prijzen zijn gewoon commercieel, hoog dus.
Is geen kift, want wat kan mij die toko in Arrodam schelen, maar het is gewoon u vraagt wij naa..........uuh draaien.
:smt003

kijk, net gebleekt!! en blij!
zo, 02/18/2007 - 11:00 Permalink
vV

Bleken met een lamp in de stoel is oha duurder dan thuisbleken, want de dure stoel wordt ongeveer een uur bezet gehouden, en die kosten moeten ook betaald worden. Ik werk alleen met thuisbleeksystemen en dat kost ongeveer regio 300,=
zo, 02/18/2007 - 14:46 Permalink