vulling is weg

Author:
Fizz
Posted:
za, 02/24/2007 - 14:00
Hoi hoi,

Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad, en nu had de tandarts iets in mijn voortand gedaan wat mijn tanden moest bleken.
Alleen nu is mijn vulling in ene weg en het is zaterdag.. :cry:

Moet ik maandag mijn tandarts bellen?
Of nu iemand die in het weekend werkt vinden?

Is het slim om te eten, of kan ik daar beter mee wachten?

groetjes Fizz
Moon

vaak slinken noodvullingen nog wel en zit er nog maar een klein stukje in, net genoeg om te zorgen dat er geen viezigheid naar binnen kan.
Je zou eventueel de nooddienst kunnen bellen als je het niet vertrouwd. Ik kan het vanaf hier niet zien.
za, 02/24/2007 - 15:04 Permalink
Fizz

edit: het nummer heb ik gevonden, alleen die tandarts is te ver weg om zelf heen te kunnen... :-?

is er een kans dat je het wel kan zien als ik een foto (probeer) te maken?
*al weet ik nog niet of dat gaat lukken, maar wie weet.. *
za, 02/24/2007 - 15:47 Permalink
Moon

Ik heb geen idee waar je woont, dus kan ik ook niet weten waar je het nummer kan vinden. Je zou een andere praktijk in je woonplaats kunnen proberen, of op de kabelkrant/plaatstelijke tv kanaal is het ook meestal te vinden. Hier staat het ook altijd in het weekend krantje vermeld.
za, 02/24/2007 - 15:49 Permalink
Fizz

bedankt.. *net ge-edit*

ik heb het nummer dus gevonden via een ander lief antwoordapparaat. :)
Alleen is het te ver weg om zelf te komen..

Zij kunnen zeker ook niet meer dan u zeggen?
za, 02/24/2007 - 15:58 Permalink
Fizz

nee niet echt.. ja mijn ouders, maar voordat die de telefoon eens opnemen :x ..
Vanavond kan ik er dan heen, maar dat vind ik zo stom voor diegene die me dan zou willen helpen.. :-?

Iets eten kan ik beter niet doen, of wel?
*knor knor.. *
za, 02/24/2007 - 16:16 Permalink
Moon

Volgens mij zit het je allemaal in elk geval niet lekker. Waarschijnlijk gaan je ouders met liefde met je mee en is het meer je eigen gevoel niet lastig gevonden willen worden wat je in de weg zit?

Ik heb geen idee of je kan eten of niet. Ik ben geen tandarts. Volgens mij kan dat gewoon. Ontzie je tand een beetje en probeer iemand te regelen voor vanavond!
za, 02/24/2007 - 16:27 Permalink