Help, wortelkanaalbehandeling

Author:
Denise25
Posted:
do, 02/22/2007 - 10:18
Ik ben een meisje van 25 jaar en ik ben erg bang voor de tandarts. Ik ga wel ieder halfjaar op controle, omdat ik weet dat de tandarts dan toch geen niets engs gaat doen. Wel met knikkende knieen en dagen van te voren ben ik al superzenuwachtig.

Nu moet ik a.s dinsdag voor een wortelkannalbehandeling en ik zie er vreselijk tegenop. Kan wel huilen bij het idee... Je leest ook van die enge verhalen en dan heb ik nog minder moed. Het liefst ging ik naar de narcosetandarts...maar ja, mijn omgeving staat daar niet zo achter.

Heb verder ook helemaal geen pijn, dus het liefst zou ik gewoon niks doen.
Jason

Hoi Denise,

Gewoon doen,de TA heeft natuurlijk niet voor niets voorgesteld een WKB te doen :smt002 ,ikzelf zag er ook tegenop vorige maand maar het is mij 100% meegevallen.Je moet het maar zo zien,de TA heeft het beste met je voor.

Succes dinsdag :smt006
do, 02/22/2007 - 10:23 Permalink
Jason

Je hebt helemaal gelijk, maar ben echt bang dat het heel veel pijn gaat doen :-?
Met een goede verdoving voel je niks :smt001 :smt002
do, 02/22/2007 - 14:14 Permalink
Denise25

Ik moet ook niet zoveel verhalen lezen, want ik maak mezelf alleen maar banger. Er kan gewoon zoveel fout gaan :-?

Nog meer mensen met positieve ervaringen?
vr, 02/23/2007 - 09:18 Permalink
foureyes

Toevallig wilde ik net een vraag stellen over 2 kanaalbehandelingen die ik afgelopen maandag gehad heb toen ik jouw posting zag. Ik heb er geen fluit van gevoeld. Ben meer dan 1 uur onder het mes geweest - om het zo maar even te noemen - en ik heb er echt niets van gevoeld. De tandarts heeft me natuurlijk wel verdoofd. Ook van die prikken heb ik niets gevoeld. Alleen heb ik sinds gisteren wel ineens pijn. 4 dagen later dus. Daar snap ik niet zo veel van. Maar daar heb ik het hierboven wel over.
vr, 02/23/2007 - 13:19 Permalink
Zavantha

Hoi Denise,