Ik heb in mijn onderkaak een kies die sinds gisteren ineens ontzettend gevoelig is geworden voor warmte en kou. Als ik alleen al buitenloop en ik doe mijn mond open 'verga' ik van de pijn, laat staan als ik iets kouds of warms drink.
Ik heb op mijn ondergebit sinds drie maanden een vaste beugel en op mijn bovengebit heb ik de vaste beugel sinds ruim een week. Nu is mijn vraag, kan de beugel daar de oorzaak van zijn? Zo ja, gaat dit vanzelf weer over?
Alvast bedankt!
Ik heb op mijn ondergebit sinds drie maanden een vaste beugel en op mijn bovengebit heb ik de vaste beugel sinds ruim een week. Nu is mijn vraag, kan de beugel daar de oorzaak van zijn? Zo ja, gaat dit vanzelf weer over?
Alvast bedankt!
Ik knars ook veel meer wanneer mijn beugel net weer is aangedraaid, inderdaad omdat het dan weer helemaal anders sluit. Kan dus goed de oorzaak zijn. Je moet er even aan wennen, dan wordt het als het goed is automatisch minder! :)
Gewoon laten weten wanneer het niet over gaat!
Ja, ik schijn al zo lang te knarsen dat ik er beschadigingen aan over heb gehouden. Zowel aan mijn tanden als in mijn gewrichten (ook TMD).
Gaat het al wat beter met je kies?
Mijn kies is nog steeds gevoelig, dank je, maar ik hou nu mijn tong over mijn kies als ik drink, dat scheelt. Je wordt erg inventief met een beugel :wink:
[/list]