ik heb inmiddels heel stoer(vind ik zelf) meander gebeld en inderdaad doen ze het daar.
wat ik nog wel wil hebben is verdere info, hoe het daarna gaat.
tips, waar moet ik op letten,ed.
ik denk dat ik inderdaad wel info van het ziekenhuis zal krijgen, maar ik wil eigenlijk ook tips van degenen, die het hebben ondergaan.
ik kan het ook in 2 keer door de tandarts laten doen of alles in 1 keer onder narcose.
wat zijn de voordelen?
wat valt tegen?
hoe lang houd je pijn?
is je gezicht helemaal dik daarna?
enz,enz.
nou, de kogel is door de kerk,1 maart gaat alles er uit.
ik vind het doodeng, maar ben vreemd genoeg ook opgelucht, dat ik de beslissing heb genomen en dat de afspraak staat.
tegen die tijd zal ik nog wel bloednerveus zijn, maar dat moet dan maar.
alles beter dan dit.
Heel goed van je dat je de stap hebt genmomen. 14 december is bij mij de bovenkant er uit gegaan. Gek genoeg was ik die dag niet echt nerveus ik was eerder opgelucht dat het eindelijk zo ver was. Ik ben niet onder narcose gegeaan maar plaatselijk verdooft. En het viel allemaal best mee.
De napijn is ook te doen, heb ongeveer drie dagen ibuprofen geslikt.
Succes
zou ik jullie wat mogen vragen?
hoe oud zijn/ waren jullie,toen je een gebit kreeg?
vreemd genoeg schaam ik me er een beetje ervoor en ben ik bang , dat iedereen het straks kan zien.
ik ben 49 jaar.
Ik ben 37 jaar. Door bepaalde omstandigheden was mijn gebit heel slecht geworden, maar het resultaat mag er echt wezen. Mijn gebit ziet er heel natuurlijk uit er zijn zelfs mensen uit mijn directe omgeving die denken dat mijn eigen tanden zijn opgeknapt.
En waarom schamen??
De mensen zijn trots op me dat ik de stap heb genomen krijg alleen maar complimenten. Tuurlijk had ik het ook ff moeilijk maar nu iedereen zo positief is schaam ik me niet meer.
nou, gisteren onder narcose alles laten trekken en ik moet zeggen, ik zie er mooi uit, de pijn valt 110 % mee. ik heb nog geen pijnstilling genomen.
ik heb het gebit er ook al heeeeeeel even uit gehad om het te reinigen en ja. dan schrik je wel behoorlijk van je eigen koppie!!
ik voel wel een paar drukplekjes., maar ga morgen even naar mijn eigen tandarts, die gelukkig weekenddienst heeft.
waar ik last van heb, is veel speeksel en kokhalzen,maar ik neem maar aan dat dat een kwestie van wennen is.
dus voor iedereen, die nog zou moeten, deze bangebroek heeft het gedaan en als ik het kan, kunnen jullie het ook!
zou ik jullie wat mogen vragen?
vreemd genoeg schaam ik me er een beetje ervoor en ben ik bang , dat iedereen het straks kan zien.
ik ben 49 jaar.
Ik word over een paar dagen 40 en bij mij gaat het binnen enkele weken gebeuren.
Ik schaam me er ook een beetje voor. Maar omdat ik geen zin heb in liegen voor als het straks gaat gebeuren vertel ik het veel mensen zodat ik straks geen 'rare' vragen krijg of zo.
vandaag gaat het al weer een stukje beter, net even bij de tandarts geweest om wat drukplekjes weg te laten slijpen in de prothese.
de tandarts was helemaal trots op me, leuk,he?
Of het meander ziekenhuis onder narcose een gebit trekt weet ik niet, ... wel heb ik net even op google gekeken maar er zijn er zat ....
Succes :P
gebit
wat ik nog wel wil hebben is verdere info, hoe het daarna gaat.
tips, waar moet ik op letten,ed.
Ik denk dat je die info uitgebreid vanuit het ziekenhuis mee krijgt !
Super dat je gebeld hebt en nogmaals heel veel succes !
Karin
gebit laten trekken
ik kan het ook in 2 keer door de tandarts laten doen of alles in 1 keer onder narcose.
wat zijn de voordelen?
wat valt tegen?
hoe lang houd je pijn?
is je gezicht helemaal dik daarna?
enz,enz.
gebit laten trekken
ik vind het doodeng, maar ben vreemd genoeg ook opgelucht, dat ik de beslissing heb genomen en dat de afspraak staat.
tegen die tijd zal ik nog wel bloednerveus zijn, maar dat moet dan maar.
alles beter dan dit.
De napijn is ook te doen, heb ongeveer drie dagen ibuprofen geslikt.
Succes
gebit laten trekken.
ik ben 49 jaar.
Ik ben 37 jaar. Door bepaalde omstandigheden was mijn gebit heel slecht geworden, maar het resultaat mag er echt wezen. Mijn gebit ziet er heel natuurlijk uit er zijn zelfs mensen uit mijn directe omgeving die denken dat mijn eigen tanden zijn opgeknapt.
En waarom schamen??
De mensen zijn trots op me dat ik de stap heb genomen krijg alleen maar complimenten. Tuurlijk had ik het ook ff moeilijk maar nu iedereen zo positief is schaam ik me niet meer.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe tandjes...
gebit laten trekken.
ik heb het gebit er ook al heeeeeeel even uit gehad om het te reinigen en ja. dan schrik je wel behoorlijk van je eigen koppie!!
ik voel wel een paar drukplekjes., maar ga morgen even naar mijn eigen tandarts, die gelukkig weekenddienst heeft.
waar ik last van heb, is veel speeksel en kokhalzen,maar ik neem maar aan dat dat een kwestie van wennen is.
dus voor iedereen, die nog zou moeten, deze bangebroek heeft het gedaan en als ik het kan, kunnen jullie het ook!
Re: gebit laten trekken.
Ik word over een paar dagen 40 en bij mij gaat het binnen enkele weken gebeuren.
Ik schaam me er ook een beetje voor. Maar omdat ik geen zin heb in liegen voor als het straks gaat gebeuren vertel ik het veel mensen zodat ik straks geen 'rare' vragen krijg of zo.
Re: gebit laten trekken.
Fijn!
Ja, ik ben er ook voor gewaarschuwd dat dit soort dingen in het begin kunnen gebeuren.
laten trekken
vandaag gaat het al weer een stukje beter, net even bij de tandarts geweest om wat drukplekjes weg te laten slijpen in de prothese.
de tandarts was helemaal trots op me, leuk,he?