Vulling is eruit??

Author:
karamel
Posted:
ma, 03/05/2007 - 21:30
Hoi,
vandaag ben ik naar de TA geweest en heb ik 2gaatjes laten vullen..
nu vrees ik er dus voor dat ik alweer een vulling kwijt ben (heb dat vroeger nog eens gehad :roll: )
Kan dat eigenlijk al zo snel een vulling kwijt zijn?
Of.. ben ik misschien ook een stuk tand kwijt?

Kan iemand me helpen?
mvg,
Lien
karamel

ok bedankt voor je antwoord..
ik heb de TA gebeld hoor ;)
ik kon morgen wel langskomen.. hopelijk is gewoon de vulling eruit en is er niet een stuk van mijn tand afgebroken ofzo..
di, 03/06/2007 - 17:36 Permalink
Anoya

Als er een vulling uit is, vullen ze het gewoon opnieuw. Althans, dat hebben ze bij mij gedaan. Ik weet eigenlijk niet wat ze doen met gebroken kiezen.
di, 03/06/2007 - 18:10 Permalink
karamel

Ondertussen heb ik een nieuwe vullling..
de oude was er dus gewoon uit gegaan of weet ik veel hoe of wat ;)

:smt006 Lien
wo, 03/07/2007 - 20:51 Permalink
Anoya

Ik was hem kwijt geraakt door knarsen. Ik 'droomde' er zelfs over donderdag nacht dat ik een stuk kies afbrak door te knarsen. Vrijdagochtend kwam ik een groot 'gat' tegen linksonder. Naar de tandarts geweest om een afspraak te maken en zaterdag ochtend is deze gevuld, omdat de vulling er uit geknarst bleek te zijn :D :lol:
wo, 03/07/2007 - 21:03 Permalink
karamel

Ik was hem kwijt geraakt door knarsen. Ik 'droomde' er zelfs over donderdag nacht dat ik een stuk kies afbrak door te knarsen. Vrijdagochtend kwam ik een groot 'gat' tegen linksonder. Naar de tandarts geweest om een afspraak te maken en zaterdag ochtend is deze gevuld, omdat de vulling er uit geknarst bleek te zijn :D :lol:

:lol: maar toch best eng denk ik als je wakker word en je hebt plots een "gat" in je tand ;)
wo, 03/07/2007 - 21:05 Permalink
Anoya

Jawel, maar nu kon ik me er tenminste nog iets van 'herinneren'. Merkte jij het dan ook niet dat je hem 'zomaar' kwijt was? :lol:
wo, 03/07/2007 - 21:08 Permalink
karamel

Jawel, maar nu kon ik me er tenminste nog iets van 'herinneren'. Merkte jij het dan ook niet dat je hem 'zomaar' kwijt was? :lol:

oh jawel hoor..
ik voelde iets los in mijn mond en dacht dat er een tand was afgebroken..
maar was dus blijkbaar niet :D
wo, 03/07/2007 - 21:17 Permalink
Anoya

Oh, jij hebt hem dus terug gevonden? Ik tot nu toe nog niet, maar ik vermoed dat ik hem heb ingeslikt en dat hij er op de natuurlijke manier uit is gekomen :lol:
wo, 03/07/2007 - 21:21 Permalink