Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanisch voor prikken

Author:
chawa
Posted:
wo, 03/07/2007 - 12:58
Ik lees hier al een tijdje mee maar durfde nooit iets te plaatsen. Nu dus wel. Ik ben zooooooooooooooo bang voor prikken, nou ja bang, panisch. Niet voor de pijn maar het idee dat er zo'n naald in je lijf zit, gadver. Nou moet ik morgen een paar kiezen laten trekken, ik slaap er al nachten niet van, maar ik zal toch moeten gaan. Weet iemand hoe lang zo'n naald in je mond blijft zitten? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
chawa

Echt ? Zo kort ? Pffffffffff, ik krijg er drie dus een halve minuut en het leed is geleden. Als ik maar niet flauw val. Bedankt voor het antwoord.
wo, 03/07/2007 - 13:06 Permalink
mecánico para …

Beste wat je kan doen is lekker door je neus ga ademen (ik zeg altijd ruik maar door je neus!!), beetje pianospelen met je vingers en eventueel wat wiebelen met je voeten. Als je je spieren erg aanspant is er vaak daarna een soort flauwtje. beetje bewegen voorkomt dat. overigens is het neurien van een liedje ook aardig. kan je nog een spelletje van maken.......jij neurien, de tandarts moet raden welk liedeje het was.

succes
wo, 03/07/2007 - 13:43 Permalink
karamel

Hoii,
ik ben ook een beetje panisch voor prikken :roll:
ben na enkele jaartjes niet sinds kort weer naar de tandarts aan het gaan waar ik dus een beetje elke week zit en soms zelfs 2 keer spijtig genoeg.. en moet zeggen dat de prikken toch wel een klein beetje meevielen hoor.. het is mentaal eigenlijk erger dan fysiek..
maar ik krijg wel altijd met zo'n voorverdoof spul ofzo :D
:smt006 Lien
(succes ;))
wo, 03/07/2007 - 20:55 Permalink