da's mooi niet eerlijk. want als ik er een half uur over zou doen zou ie eigenlijk duurder zijn.
maaruh, die steentjes kosten iets van 10 euro ofzo (eigenlijk best prijzig maar ja)en vastzetten deed ik voor en 10 of 15 euro ofzo, prijs van een sealant als ik me niet vergis.
Ik deed de opbrengst daarvan altijd in de "uit eten pot", waren de assistenten er meteen bij om ze te promoten. win-win-win situatie!!
@ pa.tries91
---
Ik heb 1 week geleden ook een steentje op mijn tand laten zetten.
Ik heb het bij mijn tandarts gedaan omdat het daar beter is en je zeker weet dat het goed is.
Bij mij kostte het 49,-. er zit wel 2 jaar garantie op dus als die eraf zou gaan op de een of andere manier dan krijg ik hem van de tandarts een nieuwe eropgezet.
En het is het echt wel waard krijg er ook veel leuke reactie's op.
Succes meid :wink:
gewoon vragen aan je tandarts lijkt mij...
indirect
maaruh, die steentjes kosten iets van 10 euro ofzo (eigenlijk best prijzig maar ja)en vastzetten deed ik voor en 10 of 15 euro ofzo, prijs van een sealant als ik me niet vergis.
Ik deed de opbrengst daarvan altijd in de "uit eten pot", waren de assistenten er meteen bij om ze te promoten. win-win-win situatie!!
Maar vind ik knap hoor..zulk moeilijk en zwaar werk slechts ondersteund door 1 kop koffie? zijn wel 3 man mee in de weer... :smt002 :smt003
(eigenlijk meer, als je de fabrikant en tussenhandel meerekend..!)
maar laten we het even omdraaien(we moeten commercieel denken tegenwoordig toch?): wat heb je ervoor over?
Re: steentje op je tand
---
Ik heb 1 week geleden ook een steentje op mijn tand laten zetten.
Ik heb het bij mijn tandarts gedaan omdat het daar beter is en je zeker weet dat het goed is.
Bij mij kostte het 49,-. er zit wel 2 jaar garantie op dus als die eraf zou gaan op de een of andere manier dan krijg ik hem van de tandarts een nieuwe eropgezet.
En het is het echt wel waard krijg er ook veel leuke reactie's op.
Succes meid :wink:
:smt006