hey, ik heb disndag(het is nu zaterdag) een kies laten trekken, ik heb nu nog altijd zo'n zeurende pijn(aan de tanden rond die getrokken tand, en het tandvlees, niet echt aan de wonde zelf...s'avonds is eht het ergste) zou dit een ontsteking kunnen zijn? anders moet ik maandag terug naar de tandarts.
Ik heb nog wat ibuprofen liggen, maar zolang het niet echt nodig is neem ik dat liever niet. ik spoel ook één of twee maal per dag met 'Amosan Knox' van Oral B, zou dit ook helpen?
groetjes! :smt006
Ik heb nog wat ibuprofen liggen, maar zolang het niet echt nodig is neem ik dat liever niet. ik spoel ook één of twee maal per dag met 'Amosan Knox' van Oral B, zou dit ook helpen?
groetjes! :smt006
na een extractie moeten de klachten na 3 dagen eigenlijk weer af gaan nemen. Als je de genezing niet vertrouwt, zou ik niet aarzelen om morgen even terug te gaan naar je tandarts. Het is mogelijk dat de wond of het gebied eromheen ondanks dat je een desinfecterend spoelmiddel gebruikt
Amosan Knox': kortstondig krachtig desinfecterend middel gebruikt oa bij ontsteking of na een extractie
De tandarts kan de wond nogmaals uitspoelen en controleren of eventueel de hechtingen irriteren.
Succes ermee! Gr, Mignon