Hai,
Mijn vraag aan jullie is of jullie al enige ervaring hebben met de praktijk genaamd *verwijderd door beheer*
Ze beweren bekend te zijn van Extreme Makeover en als ik naar de site kijk ziet het er allemaal goed uit maar je weet maar nooit.
Dus hoop ik op ervaringen van jullie :wink:
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Arinta
Persoonlijke ervaringen kun je delen via pm! zie forum regels
Mijn vraag aan jullie is of jullie al enige ervaring hebben met de praktijk genaamd *verwijderd door beheer*
Ze beweren bekend te zijn van Extreme Makeover en als ik naar de site kijk ziet het er allemaal goed uit maar je weet maar nooit.
Dus hoop ik op ervaringen van jullie :wink:
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Arinta
Persoonlijke ervaringen kun je delen via pm! zie forum regels
de manier waarop zij (blijkbaar standaard) facings maken komt mij voor als grote stappen snel thuis... Je tanden worden dus dikker en langer, anders kan het niet zo gedaan worden. En dat kan weer gevolgen hebben voor de ruimte met bv bijten..
Ja de website ziet er goed uit . Maar dat zegt denk ik meer over de persoon/bedrijf die de site gemaakt heeft dan over de praktijken...hoewel ik dus mijn bedenkingen heb bij de info die erop staat, maar goed ik ben een z&%kerd
( o sorry..."klinieken"...)
Wat wil je laten doen bleken of die facings? Zoals de meeste bleekpraktijken hebben zij geen tandarts in dienst, maar mondhygienisten en studenten. Dus om daar nou restauratief werk te laten doen...
Bedankt voor jullie reacties ik denk dat jullie helemaal gelijk hebbben.
want ik heb een kijkje genomen op deze site:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=1833622
En ik heb het idee dat het om dezelfde kliniek gaat.
Dus daar kan ik inderdaad maar beter niet naartoe gaan.
Uit dit filmpje blijkt niet om welke praktijk het gaat, daarom geen praktijken hiermee in een kwaad daglicht zetten zie forum regels
Het is natuurlijk niet mijn bedoeling om een bedrijf zomaar zwart te maken maar ik heb ook niet beweerd dat ik zeker weet dat het om deze kliniek gaat maar ik het HET IDEE heb dat het hierom gaat.
Zeker weten kan natuurlijk nooit want er word geen naam genoemd.
Groetjes,
vreemde gang van zaken...eerst vraag je om ervaringen, daarna geef je een link die hier misschien niet eens mee te maken heeft..
Waarom???
Heb hier wel bedenkingen bij...
Afgezien daarvan ligt dit probleem duidelijk bij de tandarts die het werk gedaan heeft, eerst in dienst van een "kliniek", later op eigen titel..
Dus die link plaatsen heeft ook nog eens geen enkele basis, ook al zou het deze kliniek zijn....want die tandarts werkt daar niet meer voor!
De tandarts is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn handelen, in dienst van een kliniek of praktijk of niet in dienst maar zelfstandig werkend.
--------------------------
*verwijderd door beheer* is niet 'de kliniek' welke de facings heeft geplaatst uit de link. Bij de facings welke wij plaatsen is het (meestal) niet nodig om een deel van de tand weg te slijpen. Hetgeen dus ook niet klopt met dit verhaal.
Het plaatsen van facings is overigens voorbehouden aan BIG-geregistreerde tandartsen. Vanzelfsprekend is dat bij *verwijderd door beheer* het geval.
Wij hechten bijzonder veel waarde aan juiste voorlichting en verwijzen naar anderen indien het plaatsen van facings geen optimaal resultaat zal geven. Vaak zijn betere alternatieven denkbaar (orthodontie bijvoorbeeld).
Mvgr,
Jesse Bartels
Re: Perfect Smile
Re: Bleekpraktijk
De website ziet er prachtig uit maar die eerste indruk maken ze absoluut niet waar.
Het pand maakte een sjofele indruk, de (student?) die de intake deed zag eruit of hij de shampoo niet had kunnen vinden, de (assistente? receptioniste?) was vreselijk onverschillig.
Ik kwam keurig op tijd binnen, toch moest ik erg lang wachten omdat de (student?) opeens ergens anders heen moest. De (assistente?) was toen ook opeens verdwenen.
Ondanks dat alles was de (student?), toen hij eindelijk weer op kwam dagen, erg vriendelijk en enthousiast. Hij dacht goed mee en de mogelijkheden werden besproken, ik zou met twee weken een mail krijgen met de diverse opties en kosten.
En toen werd het stil.
Na drie weken een mailtje gestuurd: kreeg meteen een mailtje terug dat de gegevens opnieuw zouden worden verstuurd. (Hoezo "opnieuw"? ik had niets ontvangen).
Na een paar dagen weer een mailtje gestuurd. Geen antwoord.
Na weer een paar dagen een telefoontje eraan gewaagd. "Dat is vreemd, ik zie je hier niet staan". Doorgegeven waar en wanneer ik geweest was. "Ik bel je zo terug" zegt het meisje aan de telefoon en ze vraagt mijn nummer.
:smt012 Dat telefoontje moet nu nog komen. :smt015