Hallo,
hier nog een bangerik, dat omdat er vroeger onnodig tanden zijn getrokken bij mij. Ik was toen gok ik 6 jaar. Nu ben ik 16 jaar, en ben echt bang voor de tandarts. Ik heb wel de knoop doorgehakt dat ik moet blijven gaan, en ik wou een afspraak maken, alleen is er nog niemand in de praktijk. Nu moet ik vanmiddag weer moed verzamelen om weer te bellen. Wel is het zo dat als je een controle hebt, je kunt kiezen of het alleen kijken is, of ook meteen behandeling....
zo dat is eruit! ik ben super blij dat dit forum er is!!!!
Ik weet niet of iik vanmiddag zelf bel, of dat ik mijn moeder laat bellen voor controle...
maarja, ik zie wel
groetjes jasmijn
hier nog een bangerik, dat omdat er vroeger onnodig tanden zijn getrokken bij mij. Ik was toen gok ik 6 jaar. Nu ben ik 16 jaar, en ben echt bang voor de tandarts. Ik heb wel de knoop doorgehakt dat ik moet blijven gaan, en ik wou een afspraak maken, alleen is er nog niemand in de praktijk. Nu moet ik vanmiddag weer moed verzamelen om weer te bellen. Wel is het zo dat als je een controle hebt, je kunt kiezen of het alleen kijken is, of ook meteen behandeling....
zo dat is eruit! ik ben super blij dat dit forum er is!!!!
Ik weet niet of iik vanmiddag zelf bel, of dat ik mijn moeder laat bellen voor controle...
maarja, ik zie wel
groetjes jasmijn
Je zal hier veel mensen vinden die ook angst hebben voor de tandarts.
Sterkte!!
nee, ik heb nog niet gebeld.... :oops: ...
ik durf niet meer.. het is namelijk zo dat mijn moeder heeft besloten dat als ik naar de tandarts ga, ik ook meteen behandeling laat doen :-? :( :( vindi k niet leuk....
groetjes jasmijn
Mijne kijkt eerste en daarna kom je terug voor afspraken.
Ook misschien goede tip...laat je moeder even meelezen op dit forum met al die angstige mensen en dat je eerst alleen maar even laat kijken echt niet raar is!
Ben benieuwd!