Hoi allemaal!
Vanmorgen om 9 uur is mijn verstandkies rechtsonder getrokken,maar ik heb nog steeds bloedingen! Gaasjes heb ik al geprobeerd, maar dat helpt totaal niet, het lijkt wel alsof m'n bloed niet wil stollen??!! Iemand enig idee hoelang het gemiddeld duurt en wat ik er nog aan kan doen?
In januari heb ik er ook 1 laten trekken en toen hield het bloeden heel snel op. Alvast bedankt!
groetjes angelique
Vanmorgen om 9 uur is mijn verstandkies rechtsonder getrokken,maar ik heb nog steeds bloedingen! Gaasjes heb ik al geprobeerd, maar dat helpt totaal niet, het lijkt wel alsof m'n bloed niet wil stollen??!! Iemand enig idee hoelang het gemiddeld duurt en wat ik er nog aan kan doen?
In januari heb ik er ook 1 laten trekken en toen hield het bloeden heel snel op. Alvast bedankt!
groetjes angelique
bij mij is gisterenvoormiddag ook een verstandskies getrokken rechts onder.Het heeft de ganse dag gebloed. Vandaag heeft het niet gebloed tot 2 uur geleden, nu is het weer aan het bloeden :( .
Maak er desnoods een uur van :wink: .
Als het daarna nog na blijft bloeden kun je misschien beter even contact opnemen met de dienstdoende tandarts.
Succes hoor!
Monique