Ben vorige week naar een endodontoloog geweest. Had een vijltje in mijn kies en die heeft hij er met heel veel moeite uitgekregen. Ik kon napijn krijgen maar misschien ook niet. Nou heb ik eigenlijk steeds wel wat pijn, het is nu een week geleden, heb geen pijnstillers nodig maar het voelt niet prettig, warm en kou is geen probleem en eten ook niet. Het hele rijtje tanden naast de bewuste kies blijft gevoelig, beetje drukkend, ik kan heel hard op het tandvlees drukken eronder zonder pijn dus het is geen ontsteking volgens mij. Kan het gewoon napijn zijn en hoe lang kan dit duren of moet ik aan de kies ernaast gaan denken? Moet wel zeggen dat het voor de behandeling ook zo voelde.
Wil zo graag nog een keer zwanger worden maar durf dit niet zo lang ik niet van het gedoe met mijn gebit af ben. Wordt wel graag goed verdoofd.
Gr. Petra
Wil zo graag nog een keer zwanger worden maar durf dit niet zo lang ik niet van het gedoe met mijn gebit af ben. Wordt wel graag goed verdoofd.
Gr. Petra
Hoezo mag je niet verdoofd worden als je zwanger bent? Heb je dat van een expert gehoord, of iemand die geen tandarts of dokter is?
Ik weet niet beter dan dat je beter niet verdoofd kunt worden omdat de schade voor de baby niet helemaal zeker is. En ken daar de nodige verhalen van niet experts van. Schijnbaar is dit dus niet zo? Zou een hoop rust geven.
en op de tweede opmerking:
Bij deze krijg je rust, want het kan geen kwaad.