ik heb 3 dagen geleden een noodbehandeling gedaan voor een wortelkanaalbehandeling. Omdat er te weinig tijd was bij de tandarts wordt deze behandeling over 6 weken afgemaakt.
Nu heb ik nog steeds ontzettende last van me kies en kan nog steeds niets eten en kan geen dag zonder pijnstillers.
Ook heb ik erg last van me keel gekregen en heb moeite met slikken door een dik geworden tong.
Vanmorgen met de tandarts gebeld en die vertelde me dat ik over 4 dagen weer moet bellen als het niet minder wordt.
Weet iemand of dit normaal is en wat kan je eraan doen?? Na hoeveel dagen moet de pijn minder worden?
alvast bedankt voor de antwoorden !
Nu heb ik nog steeds ontzettende last van me kies en kan nog steeds niets eten en kan geen dag zonder pijnstillers.
Ook heb ik erg last van me keel gekregen en heb moeite met slikken door een dik geworden tong.
Vanmorgen met de tandarts gebeld en die vertelde me dat ik over 4 dagen weer moet bellen als het niet minder wordt.
Weet iemand of dit normaal is en wat kan je eraan doen?? Na hoeveel dagen moet de pijn minder worden?
alvast bedankt voor de antwoorden !
Maar niet eerder langs kunnen komen om het te proberen te verhelpen verdient geen schoonheidsprijs.....
pijnstillers
Is dat zo????????
wat kan ik dan aan de pijn doen? Het trek door tot aan mijn oor.
auwwwwwwwwww
Re: pijnstillers
Nee.
Je kan gerust paracetamol innemen.