Hoi allemaal,
Ik ben een meid van 24 jaar en GRUWELIJK bang :smt100 voor alles wat met mn gebit heeft te maken (slechts 2 x bij tandarts geweest daarna nooit meer uit angst). Eindelijk is mijn narcose behandeling in zicht: 23 april in alphen aan den Rijn.. Zie er ergens tegenop maar ook wel naar uit.
E rmoet een hoop gebeuren, na de behandeling moet ik ook naar een mondhygienist en naar de ortho.. :smt120
maar dan het ergste: in alphen aan den Rijn durven ze niet mijn onderste verstandskiezen te trekken, omdat deze dicht tegen een zenuw van mijn onderlip ligt, en als het misgaat kan mijn lip verlamd raken (ofzoiets). :smt118
dus advies: naar de kaakchirurg voor die 2 vst.kiezen!
ik kon wel janken na dit nieuws want het is onmogelijk dat ik dit aandurf. :smt087
Weet iemand van jullie of het mogelijk is dit bij een kaakchirurg ergens onder narcose te laten doen? anders vrees ik het ergste..!!
Alvast bedankt!
iemand nog blije ervaringen na de narcose behandeling?? kan ik wel gebruiken!! ben nu al zenuwachtoig voor 23 april!! valt het mee???
groetjes Cynthia
(alvast bedankt voor enige info!!)
Ik ben een meid van 24 jaar en GRUWELIJK bang :smt100 voor alles wat met mn gebit heeft te maken (slechts 2 x bij tandarts geweest daarna nooit meer uit angst). Eindelijk is mijn narcose behandeling in zicht: 23 april in alphen aan den Rijn.. Zie er ergens tegenop maar ook wel naar uit.
E rmoet een hoop gebeuren, na de behandeling moet ik ook naar een mondhygienist en naar de ortho.. :smt120
maar dan het ergste: in alphen aan den Rijn durven ze niet mijn onderste verstandskiezen te trekken, omdat deze dicht tegen een zenuw van mijn onderlip ligt, en als het misgaat kan mijn lip verlamd raken (ofzoiets). :smt118
dus advies: naar de kaakchirurg voor die 2 vst.kiezen!
ik kon wel janken na dit nieuws want het is onmogelijk dat ik dit aandurf. :smt087
Weet iemand van jullie of het mogelijk is dit bij een kaakchirurg ergens onder narcose te laten doen? anders vrees ik het ergste..!!
Alvast bedankt!
iemand nog blije ervaringen na de narcose behandeling?? kan ik wel gebruiken!! ben nu al zenuwachtoig voor 23 april!! valt het mee???
groetjes Cynthia
(alvast bedankt voor enige info!!)
Ik ben ook extreem bang voor alles wat met een tandarts te maken heeft. Anderhalf jaar geleden (was toen 21) moest ik ook naar de kaakchirurg op het moment dat hij vertelde dat hij me een spuitje ging geven zakte ik naar beneden in de stoel het ging helemaal automatisch kon er niets aan doen. Toen zei hij dat het waarschijnlijk niet zo zou lukken ik zei dat ook tegen hem.
Afspraak gemaakt om het onder narcose te doen dat ging niet helemaal soepeltjes omdat ik dus ook nog bang ben voor naalden.
Toen ik wakker werd waren er 7 kiezen uit ben naar huis gegaan alles gedaan wat je moest doen en heb er totaal geen pijn aan gehad alleen zaten er een paar hechtingen in die trekte.
Groetjes Cai.