Mondbeschermer via internet

Author:
Suez
Posted:
do, 01/22/2004 - 14:39
Ik zit op hockey. Aan het begin van dit seizoen stond er in ons clubblad een internetadres, waarbij je online een op maat gemaakte mondbeschermer kon bestellen. Het adres van deze site ben ik helaas kwijt geraakt. Aan jullie de vraag of er iemand is die dit adres wél weet.
Alvast hartelijk dank.

Ik dacht trouwens dat de beschermers van het merk OBO waren, maar dat weet ik niet 100% zeker.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Suez op 2004-01-22 14:49 ]
de digitale tandarts

Een goede gebitsbeschermer wordt inderdaad op maat gemaakt, maar daarvoor is echter wel een afdruk/gebitsmodel voor nodig.

Dus maak een afspraak bij een tandarts of mogelijk een tandtechnieker voor echte bescherming.

Succes.
do, 01/22/2004 - 22:03 Permalink
klaasr

via http://www.guardkit.nl heb ik een email gestuurd, omdat de website het (nog) niet deed. Kreeg een mailtje terug met voor mijn adresgegevens en kreeg een 'kit' opgestuurd. Ik heb zelf een print van mijn gebit gemaakt en teruggestuurd. Binnen een week had ik een prima bitje thuis voor de prijs van 50 euro inclusief verzendkosten.
di, 08/30/2005 - 10:04 Permalink
de digitale tandarts

Prima bitjes maken is maatwerk! Dus een kitje van internet en ook nog eens voor de prijs van 50 euro, lijkt mij weggegooid geld...
di, 08/30/2005 - 12:17 Permalink
Annika

Ben zelf ook op zoek naar een mooi bitje op maat (ivm kickboxen).
Een gipsafdruk kan ik zelf maken op school (ACTA), das geen probleem, maar daarna? Doet ieder tandtechnisch lab dit, of zijn het speciale bedrijven?
vr, 04/06/2007 - 11:07 Permalink