ben haast helemaal over mijn angst heen

Author:
meiske91
Posted:
vr, 03/09/2007 - 18:00
hallo..
toen ik jong was was ik heel erg bang voor de tandarts maar.. dat kwam omdat wij geen leuke hadden hij lagde nooit prate niet met je stelde je niet gerust nix deed hij we waren erg bang.. maar nu moet ik over 2 weken naar een nieuwe en ik ben helemaal niet bang meer.. ben over mijn angsten heen gegroeit en nu vind ik het niet meer erg om naar tandarts toe te gaan..
minique

Leuk om ook eens zo'n positief verhaal te horen, er zijn niet zoveel mensen die dat vertellen op dit forum. Maar ik denk dat het erg goed is voor mensen die wel bang zijn om juist ook deze positieve verhalen te lezen.

Dusssss.... dank je wel!

Enne... Ga zo door

:smt006 Monique
vr, 03/09/2007 - 19:43 Permalink
ivdm

Hoi,ik ben ook jaren bang geweest voor de tandarts.Eigenlijk meer voor de eventuele pijn.Ik heb 9 jaar geleden een vervelende ervaring bij de kaakchirurg gehad en toen begon het eigenlijk.
Mijn tandarts nam mij helaas niet serieus en kon niet goed verdoven.Ik ben nu een paar maanden geleden overgestapt naar een nieuwe moderne tandarts en,nu 2 wortelkanaalbehandelingen verden etc,ben ik zo goed als van mijn angst af.Hij nam me serieus en verdoofde me zo goed,dat ik zelfs van die wkb niets heb gevoeld.Ik ben zo blij!!
za, 04/07/2007 - 20:19 Permalink