Hallo!
Ik heb twee weken geleden drie gaatjes laten vullen. Nu heb ik aan 1 vulling nog steeds "pijn" bij het kauwen. Ik heb geen last van warm en koud , maar alleen als ik aan het eten ben doet het zeer met bijten.
Wat kan dit zijn en is het normaal dat bijten nog steeds gevoelig is na twee weken? En waarom dan wel in deze vulling en niet in die andere twee?
Alvast bedankt!
Claire
Ik heb twee weken geleden drie gaatjes laten vullen. Nu heb ik aan 1 vulling nog steeds "pijn" bij het kauwen. Ik heb geen last van warm en koud , maar alleen als ik aan het eten ben doet het zeer met bijten.
Wat kan dit zijn en is het normaal dat bijten nog steeds gevoelig is na twee weken? En waarom dan wel in deze vulling en niet in die andere twee?
Alvast bedankt!
Claire
Ik weet niet of het nog steeds zeer doet, maar als het echt nog steeds gevoelig is, kan je het beste eventjes contact op nemen met je eigen tandarts. Misschien is de vulling iets te hoog, en is het daarom een beetje gevoelig!
De tandarts kan er een heel klein beetje af halen, en ook precies zien waar het te veel zit, zodat de gevoeligheid over gaat.
Succes, en groetjes Roxanne!