Diasteem wil laten vullen

Author:
Gerard23
Posted:
za, 04/14/2007 - 18:51
Ik wil mijn diasteem(spleet)laten vullen.
Ik wil er graag informatie over het vullen van mijn diasteem, mijn diasteem is ongeveer 3mm groot en ik wil weten hoe duur het is ongeveer. Ik hoop snel van jullie te horen alvast bedankt
Roxanne

Beste Gerard,

Of een diasteem goed is op te vullen dat is door de tandarts beter te beoordelen dan ons. Hij heeft goed inzicht in hoe je tanden staan, en hoe je dicht bijt.

Over de vraag wat het kost, dit is wat de meeste tandartsen rekenen als het gevuld wordt met wit vulmateriaal:

(A10 - verdoving - 12.40)
V13 - 3vlaksvulling ( hoekopbouw voor het front ) - 42.10
V20 - Etsen - 9.90

Dit is voor 1 element/tand. Dus voor de andere tand hoef je niet de verdoving nog een keer te betalen, maar de rest wel.

Groetjes en succes!
Roxanne!
zo, 04/15/2007 - 17:37 Permalink
vV

Dus voor de andere tand hoef je niet de verdoving nog een keer te betalen, maar de rest wel.

hangt er maar net vanaf. Als het de centrale snijtanden zijn die allebei verdooft moeten worden, is het wel 2x verdoving, omdat je op de middenlijn zit.
zo, 04/15/2007 - 17:59 Permalink
Roxanne

Okee, De tandartsen waar ik het heb meegemaakt, deden dat niet bereken... Maar dat ligt er maar net aan.

Wat je ook kan doen is om een begroting vragen bij de tandarts, dan weet je waar je ongeveer aan toe bent, en wat hij wil bereken.

Groetjes Roxanne!
zo, 04/15/2007 - 18:39 Permalink