HELP!! Pijn blijft na 4 wkb en een apexresectie

Author:
viooltje99
Posted:
wo, 04/18/2007 - 10:06
4 maanden geleden begon de pijn. Bleek een ontsteking in m'n 2de kies rechtsboven te zitten. Er is een wkb gedaan, de pijn bleef echter, 2 week erna weer naar de tandarts, bleek dat er nog een wk zat die ze de 1ste keer over het hoofd hadden gezien. Weer een wkb. Daarna is het een eindeloos verhaal geworden met veel pijn, spoelen, dichtmaken, openlaten, nog 2 wkb, schoonmaken en 3 antibioticakuren. Vorige week was de pijn zo erg dat medicatie ook niet meer hielp. Kon toen met spoed terrecht bij de kaakchirurg, die heeft een apexresectie gedaan.
Heb nu nog pijn. Mijn gehemelte is rechts verdikt en ook pijn van de hechting of misschien toch ook nog van de wortels? Pijn is wel erger met bukken en liggen. En warmte voelt ook niet fijn. Gaat dit over of toch terug naar kaakchirurg of tandarts?[/b]
Newtan

Laatst hadden we hier iemand met hetzelfde. Na maanden is de kies er uitgehaald. De wortel bleek gebroken te zijn. Dat is soms haast niet te zien als het in een hoekje is. Zo'n breuk is niet te behandelen door de kies te laten zitten.

Maar misschien is het iets anders.
wo, 04/18/2007 - 15:01 Permalink
viooltje99

Maar laten jullie mensen dan ook zo lang rondlopen met pijn, voor dat er een kaakchirurg ingeschakeld wordt?
Ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw maar op mijn tandarts.
Maar 4 maanden vond ik wel lang, ben bijna wekelijks bij hem geweest.
en slik dus ook al zo lang pijnstillers
do, 04/19/2007 - 08:49 Permalink