wie kan helpen.. me tand zit los

Author:
Roompiejj
Posted:
zo, 04/22/2007 - 10:46
Hee!

Gister at ik een lolly, me tand bleef er half in zitten en zit nu aardig los..
Ik probeer er niet aan te zitten, maar me ondertand botst er geregeld tegen aan waardoor het een beetje pijn doet, ook durf ik niet goed te eten want dan gaat ie lossen zitten, heeft iemand tips voor me, maar naar de tandarts gaan lijkt me in dit geval een beetje overbodig!

grtz. Romy
Moon

Wat vervelend te lezen dat je tand half los zit. Lijkt me inderdaad erg pijnlijk als je tanden bewegen.
Ik zou er in elk geval even naar laten kijken als ik jou was!
Enig idee of het al een zwakke tand was?
zo, 04/22/2007 - 10:50 Permalink
vV

nee, integendeel....lijkt mij zelfs heel erg nodig... tenzij je het motto hanteerd: is vanzelf gekomen, gaat ook vanzelf weer weg... Dat laatste klopt wel overigens, tand en al...
zo, 04/22/2007 - 18:45 Permalink
Roompiejj

Het gaat nu gelukkig al wat beter met me tand, denk dat ie wel weer vast gaat groeien!
gelukkig :D
Ik doe nog wel voorzichtig met eten, maar het gaat de goede kant op, trouwens, bedankt voor alle reacties :wink:
zo, 04/22/2007 - 20:42 Permalink
vV

voor het geval u het nog niet begrepen had: dat een tand los gaat zitten, gebeurt niet ""zomaar"", daar is een oorzaak voor. En zolang die oorzaak niet weg is, is de toekomstverwachting uitermate dubieus te noemen. Laat er dus aub gewoon even naar kijken. Anders krijgen we hier binnenkort van u de vraag:

""tand weg, wat zijn de mogelijkheden het gat op te vullen??""
zo, 04/22/2007 - 21:09 Permalink