Hallo allemaal,
Kent iemand het probleem dat na het trekken van 2 verstandskiezen aan 1 zijde (afgelopen donderdag) het slikken moeilijk gaat/vervelend is ivm luchtverplaatsing richting wang en holte van de getrokken tanden? Ik heb echt het gevoel dat ik lucht die holtes in slik...
Heel vervelend gevoel en ik weet niet hoe lang dit duurt en wat ik ertegen kan doen. Het komt natuurlijk omdat daar nu een mega-gat is.... Maar ik krijg zo een last van mijn wangen nu.... pffffff
Ook heb ik een gebitje tegen tandenknarsen.. Zal ik dit alweer kunnen dragen? Kan ik ervan uitgaan dat als ik geen pijn daardoor krijg dat ik het gewoon kan dragen?
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties.
Kent iemand het probleem dat na het trekken van 2 verstandskiezen aan 1 zijde (afgelopen donderdag) het slikken moeilijk gaat/vervelend is ivm luchtverplaatsing richting wang en holte van de getrokken tanden? Ik heb echt het gevoel dat ik lucht die holtes in slik...
Heel vervelend gevoel en ik weet niet hoe lang dit duurt en wat ik ertegen kan doen. Het komt natuurlijk omdat daar nu een mega-gat is.... Maar ik krijg zo een last van mijn wangen nu.... pffffff
Ook heb ik een gebitje tegen tandenknarsen.. Zal ik dit alweer kunnen dragen? Kan ik ervan uitgaan dat als ik geen pijn daardoor krijg dat ik het gewoon kan dragen?
Groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties.
Kan dat kwaad??
Leuk zo... mijn eigen topic :lol: :lol:
Het begint nu rustiger te worden.
Eten aan die kant is heel gek en onwennig.
Dat met die lucht was heel vervelend maar is nu over. De gaten beginnen nu natuurlijk dicht te groeien. Morgen de hechtingen eruit laten halen. Of 1 dan, die andere is er al uit.
Vaak lees ik topics hier die helemaal niet afgerond worden. Jammer.
Daarom doe ik het hier wel. Ik ben blij dat ik die kiezen kwijt ben. Tot ergens. :smt006
Helaas heb ik je eerdere topics niet kunnen lezen. Ik ben in ieder geval blij dat het nu weer een stuk beter met je gaat. Ben je vandaag al bij de tandarts geweest om de hechtingen eruit te laten halen en zag het er allemaal goed uit? Als je verstandskiezen al helemaal waren doorgebroken voordat ze getrokken werden past je knarssplint misschien niet meer zo goed. In dat geval kun je je tandarts vragen hem bij te slijpen. Succes ermee en laat je nog even weten hoe het is afgelopen vandaag?
Gr, Mignon