Gaasje zit vast na verstandskies verwijderen

Author:
klaasdeboer
Posted:
wo, 05/16/2007 - 14:06
Hallo!

Mijn verstandskies is gisteren verwijderd en na de verwijdering hebben ze een gaasje erop gestopt waar ik een uur op moest bijten.

Ik had niet door dat dat gaasje er nog zat, maar kwam er vanmorgen (na 24 uur) achter. Hij zit nu best wel vast in mijn wond. Het bloed niet meer. Ik probeerde hem eruit te trekken, maar dat doet pijn.

Wat moet ik doen? Gaat dat ding er vanzelf wel uit of moet ik hem met geweld lostrekken omdat hij anders met mijn tandvlees vergroeid ofzo?

Er zitten ook nog hechtingen en die voel ik ook trekken als ik aan dat gaasje zit, dus voor losrukken ben ik eerlijk gezegd niet zo!

Hopelijk weet iemand het antwoord! Alvast bedankt voor het lezen!

Klaas de Boer

Bedankt! Trekken lukte dus niet zoals ik al zei, maar met mond vol water en dan met tong losduwen heeft gewerkt! TNX A LOT! :smt003
m@ris

ik zou gewoon even bellen naar de kaakchirurg/tandarts die hem getrokken heeft en hem vragen wat je ermee aanmoet.
succes ermee!
gr mariska
wo, 05/16/2007 - 14:44 Permalink
mecánico para …

nat maken, lekker met water spoelen en af en toe wat aan wiebelen, komt het wel los hoor. en ja dat kan effe zeer doen, net als een pleister die los getrokken wordt.
wo, 05/16/2007 - 15:15 Permalink