gisteren naar de tandarts geweest en een gaatje laten vullen. hij zei dat ik er last van kon hebben en als het zeer blijft doen maar niet klopt dan moet ik meteen terug komen.
maar sinds hij dat gaatje heeft weggewerkt heb ik er zon last van! kon er vannacht bijna niet van slapen. kan nog wel gewoon drinken warm en koud maar niet op bijten.
kan het nauwelijks aanraken de pijn was zo constant aanwezig dat ik geen idee meer heb of het nou klopt :S
waarom zijn ze niet gewoon wat duidelijk als de tranen over je wangen lopen moet je terug komen. of als het maandag niet over is kom maar terug. bah en ik ben toch al een beetje bang voor de tandarts :S
wie weet hoe het komt dat je zo'n last kunt krijgen nadat ze een vulling er in hebben gezet.
het is nog niet zon pijn dat ik tot het plafond zit maar prettig is zeker anders. wat kan ik het beste doen? nog een paar dagen afwachten en als ik er maandag nog last van heb bellen of als ik er morgen nog last van heb bellen?
maar sinds hij dat gaatje heeft weggewerkt heb ik er zon last van! kon er vannacht bijna niet van slapen. kan nog wel gewoon drinken warm en koud maar niet op bijten.
kan het nauwelijks aanraken de pijn was zo constant aanwezig dat ik geen idee meer heb of het nou klopt :S
waarom zijn ze niet gewoon wat duidelijk als de tranen over je wangen lopen moet je terug komen. of als het maandag niet over is kom maar terug. bah en ik ben toch al een beetje bang voor de tandarts :S
wie weet hoe het komt dat je zo'n last kunt krijgen nadat ze een vulling er in hebben gezet.
het is nog niet zon pijn dat ik tot het plafond zit maar prettig is zeker anders. wat kan ik het beste doen? nog een paar dagen afwachten en als ik er maandag nog last van heb bellen of als ik er morgen nog last van heb bellen?
Kijk maar eens hier:
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=1531&highlight=
Ik hoop dat hiermee uw vraag beantwoord is.
Gr. Maurice
helaas worden mijn vragen nog niet beantwoord. ik heb niet echt last van warm of koud eten en drinken. het gaat om een pijn die er constant is. nu is de vraag of dit napijn is of dat er meer aan de hand is.
ibuprofen helpt bijna niet meer en is maar heel tijdelijke een hulp.
graag advies
Sterkte
Gr. Maurice
na een nacht bijna niet geslapen te hebben (twee uurtjes) besloot ik om de tandarts te bellen, ik moest meteen langs komen en kon meteen terecht! ze hebben een wortelkanaalbehandeling gedaan en tot nu toe nog geen pijn. wat een heerlijk gevoel geen pijn.
groeten!