Heb na een WKB steeds een gevoelige plek overgehouden, tis te zeggen, zo op het randje tandvlees/tand.
Er zit precies een bruin randje op die kies, ben er al voor terug geweest, maar de kaakchirurg maakte er ni veel van.
Een echte wortelpuntontsteking is het precies niet, want het zit hoger de pijn.
Maar losstaand van de WKB, waar ik me misschien teveel op basseer, wat kan het nog zijn? De kies ernaast is ook getrokken, maar de wond is mooi genezen na nazicht.
Ik heb ook ni echt pijn bij het bukken ofzo, want vroeger bij een wortelpuntontsteking wel het geval was.
PS Weet er iemand of je zo'n spiegeltje van bij de tandarts kan kopen, vermits het de achterkant van de laatste kies is, zou ik het wel eens willen zien wanneer het pijn doet, misschien blijven er etensresten zitten ofzo.
In de buurt is een homeopatische tandarts die wel wil helpen, maar weet niet wat ik er mij moet bij voorstellen.
Groetjes
K
Er zit precies een bruin randje op die kies, ben er al voor terug geweest, maar de kaakchirurg maakte er ni veel van.
Een echte wortelpuntontsteking is het precies niet, want het zit hoger de pijn.
Maar losstaand van de WKB, waar ik me misschien teveel op basseer, wat kan het nog zijn? De kies ernaast is ook getrokken, maar de wond is mooi genezen na nazicht.
Ik heb ook ni echt pijn bij het bukken ofzo, want vroeger bij een wortelpuntontsteking wel het geval was.
PS Weet er iemand of je zo'n spiegeltje van bij de tandarts kan kopen, vermits het de achterkant van de laatste kies is, zou ik het wel eens willen zien wanneer het pijn doet, misschien blijven er etensresten zitten ofzo.
In de buurt is een homeopatische tandarts die wel wil helpen, maar weet niet wat ik er mij moet bij voorstellen.
Groetjes
K
Zoals u uw probleem beschijft lijkt het mij een tandvlees probleem. Mogelijk zit er ruimte tussen de tand en het tandvlees waar bacteriën aanwezig zijn die pijn veroorzaken. Bent u bekend met tandvleesproblemen?
Gr. Maurice
Weet wel dat het soms dan rood ziet en kan bloeden bij poetsen, maar vermits het eigenlijk aan de achterkant laatste kies zit, kan ik het eigenlijk niet echt goed zien.
De kaakchirurg vond dat de extractiewond goed genezen was, echt doorbijten op de kies met de WKB durf ik toch nog steeds niet goed.
Op de platen was wel te zien dat de kanaaltjes niet tot helemaal beneden gevuld waren, maar de tandarts zei dat die niet verder kon, omdat het dieper verkalkt was (als ik het goe voorheb).
Misschien terug een wortelkanaalbehandeling, maar weet het niet zo goed.
Groetjes