Hallo,
Ik heb een probleem dat denkelijk aan de tanden te wijten zijn die
een aantal maanden geleden gezet zijn.
Ik heb toen 2 witte vullingen gekregen (hij zei ik ga eens wat proberen).
Een 2 maanden na die tijd begonnen de klachten die ik nu ondervind en
die steeds erger worden. Ik ben heel internet aan het afstruinen en nu
denk ik dat het misschien aan de vullingen ligt.
Ik heb problemen met concentratie, geheugen, denkwijze, logisch redeneren, veel moe, snel geirriteerd etc. Het is zelfs al zo erg dat sociaal communiceren met iemand al moeilijk is.
Kan iemand mij hier iets over inlichten/wijzer maken, of het door die vullingen kan zijn onstaan, of door nieuwe vullingen dit over gaat (en word zoals het was)
Het kan natuurlijk ook zijn dat deze problemen door b.v. tandbederf die ik (enigzins) ondervind maar pas op het laatste moment naar de tandarts ga (dwz bang voor de tandart).
Ik weet naar de tandarts gaan maar die zegt dat het daar niet aan ligt.
groet
Ik heb een probleem dat denkelijk aan de tanden te wijten zijn die
een aantal maanden geleden gezet zijn.
Ik heb toen 2 witte vullingen gekregen (hij zei ik ga eens wat proberen).
Een 2 maanden na die tijd begonnen de klachten die ik nu ondervind en
die steeds erger worden. Ik ben heel internet aan het afstruinen en nu
denk ik dat het misschien aan de vullingen ligt.
Ik heb problemen met concentratie, geheugen, denkwijze, logisch redeneren, veel moe, snel geirriteerd etc. Het is zelfs al zo erg dat sociaal communiceren met iemand al moeilijk is.
Kan iemand mij hier iets over inlichten/wijzer maken, of het door die vullingen kan zijn onstaan, of door nieuwe vullingen dit over gaat (en word zoals het was)
Het kan natuurlijk ook zijn dat deze problemen door b.v. tandbederf die ik (enigzins) ondervind maar pas op het laatste moment naar de tandarts ga (dwz bang voor de tandart).
Ik weet naar de tandarts gaan maar die zegt dat het daar niet aan ligt.
groet
Groet, Hermina
Overigens vind ik de uitspraak van de tandarts bij het zetten van de vullingen ("Ik ga eens wat proberen") wel vreemd. Hij zal toch wel vaker dergelijke vullingen geplaatst hebben?
Mag ik eens vragen : heb je veel tandpijn gehad of nog?
Ik ben na een reeks behandelingen (WKB en extractie ) ook heel moe en kan me slecht concentreren, maar het kan ook door de pijn zijn.
Ik denk ook het tobben rond mijn tandprobleem, dat me ook moe maakt, en me slecht doet slapen.
Groetjes
Krisje
Heb ook al ondervonden dat je voor tandbehandelingen (extracties enzo) geen ziekteverlof krijgt, alhoewel het toch een grote ingreep is (pijn en je misschien zwakker voelen).