Sinds half maart heb ik al (kies)pijn links onder. De pijn is fel, stekend, duurt een paar dagen, waarna het 1-2 dagen voelt alsof er wat rommel/troep tussen de achterste kiezen zit (het plakt), waarna de pijn weer afzakt, om na +/- 7-10 dagen de kop weer op te steken.
Soms is de pijn ook dof/zeurend aanwezig.
Ben intussen al 5 keer naar de tandarts geweest, die zegt dat ik moet blijven bellen en komen en dat het vanzelf duidelijk wordt.
Ben ook al doorverwezen naar een collega, die een artrose constateerde, maar het wisselen van de pijn vreemd vond en zei dat er door een artrose natuurlijk altijd een gewone kiespijn kan spelen.
Mijn vraag is nu of een ontsteking van de zenuw of wortelpunt (altijd) zichtbaar is op een foto of OPG? Bij kloppen tegen de kiezen en een koud watje wordt het namelijk niet duidelijk. Hoe lang kan dit gaan duren?
Ben angstig voor een WK behandeling!
Soms is de pijn ook dof/zeurend aanwezig.
Ben intussen al 5 keer naar de tandarts geweest, die zegt dat ik moet blijven bellen en komen en dat het vanzelf duidelijk wordt.
Ben ook al doorverwezen naar een collega, die een artrose constateerde, maar het wisselen van de pijn vreemd vond en zei dat er door een artrose natuurlijk altijd een gewone kiespijn kan spelen.
Mijn vraag is nu of een ontsteking van de zenuw of wortelpunt (altijd) zichtbaar is op een foto of OPG? Bij kloppen tegen de kiezen en een koud watje wordt het namelijk niet duidelijk. Hoe lang kan dit gaan duren?
Ben angstig voor een WK behandeling!
Gr, Mignon
Nou, die 10 dagen zijn intussen dus ruimschoots voorbij. Ik heb nog geen last gehad van kloppende pijn. Wel soms een wat vieze, metaalachtige smaak.
Gr, Mignon