Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Een half jaar geleden heb ik een WKB gehad aan de een na laatste kies in mijn onderkaak. Er zat een vrij groot gat. Na de WKB heb ik best heftige pijn gehad, maar dat ging na een paar dagen over. Nu heb ik de laatste tijd weer wat last van mijn kies. Het doet niet echt pijn, maar het irriteert wat waarbij het lekker voelt om hard te kauwen. Het lijkt een beetje branderig te voelen.
De ruimte tussen deze kies en de laatste kies is best wel groot, elke keer als ik flos zit er best veel tussen. Sorry voor een onsmakelijk iets :) .
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of heeft dit ook gehad? Ik ben namelijk best wel bang dat het niet goed is gegaan. De WKB heeft me namelijk bloed, zweet en tranen gekost. Wie heeft goed nieuws?
groetjes, Margriet
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Een half jaar geleden heb ik een WKB gehad aan de een na laatste kies in mijn onderkaak. Er zat een vrij groot gat. Na de WKB heb ik best heftige pijn gehad, maar dat ging na een paar dagen over. Nu heb ik de laatste tijd weer wat last van mijn kies. Het doet niet echt pijn, maar het irriteert wat waarbij het lekker voelt om hard te kauwen. Het lijkt een beetje branderig te voelen.
De ruimte tussen deze kies en de laatste kies is best wel groot, elke keer als ik flos zit er best veel tussen. Sorry voor een onsmakelijk iets :) .
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of heeft dit ook gehad? Ik ben namelijk best wel bang dat het niet goed is gegaan. De WKB heeft me namelijk bloed, zweet en tranen gekost. Wie heeft goed nieuws?
groetjes, Margriet
Een half jaar na de behandeling opnieuw pijn hebben is niet zo goed. Het zou kunnen komen dat er een herinfectie is opgetreden, daarbij hebben achtergebleven bacteriën in het wortelkanaal zodanig vermenigvuldigd dat er opnieuw een ontsteking is gekomen. Daarnaast zou het ook irritatie van het tandvlees kunnen zijn gezien er flink wat ruimte tussen de kiezen zit.
Het beste kun je even langs de tandarts gaan, een tandvleesontsteking is zo gevonden.
Succes en groet Irfan
Het is niet zozeer dat ik pijn heb als ik erop tik of harde dingen kauw, maar meer dat het wat irriteert. En een groot deel van de dag voel ik dat vaak niet, maar in de loop van de dag begint het een beetje. Als het weer een ontsteking zou zijn, zou ik dan niet continu pijn moeten hebben?
Een puntje van de kies ligt iets hoger dan de rest, kan dit ook voor irritatie zorgen?
Een afspraak maken is sowieso een goed idee, maar ja ik ben bang voor slecht nieuws :( .