ik heb 2 maand geleden mijn kies laten vullen...en heb nu pas pijn. ik ben bij de tandarts geweest maar die kon niet iets ernstigs vinden. op zich een geruststelling, maar ik loop nog steeds met kiespijn, nu ongeveer 2 weken.
de tandarts heeft me op zich niet echt zekerheid gegeven. het kon napijn zijn van de vulling. Maar ook kon het zijn dat de zenuw zo'n opdoffer heeft gekregen dat hij afsterft. dan zou ik opeens erge kiespijn kunnen krijgen. hiermee heeft hij me wel bang gemaakt. ik ben voortdurend bang dat de pijn erger gaat worden.
het is een zeurende pijn. om moe van te worden. soms lijkt het alsof een soort van spanning of stroom op de kies staat. als ik dan dichtbijt voelt het alsof die spanning erger word. ik kan niet precies aangeven welke kies het is omdat het uitstraalt.
kan iemand hier mij geruststellen of meer zekerheid geven? is het echt zo dat de zenuw af kan sterven? of is het meer waarschijnlijk dat het gewoon napijn is. hoelang kan dat duren?
de tandarts heeft me op zich niet echt zekerheid gegeven. het kon napijn zijn van de vulling. Maar ook kon het zijn dat de zenuw zo'n opdoffer heeft gekregen dat hij afsterft. dan zou ik opeens erge kiespijn kunnen krijgen. hiermee heeft hij me wel bang gemaakt. ik ben voortdurend bang dat de pijn erger gaat worden.
het is een zeurende pijn. om moe van te worden. soms lijkt het alsof een soort van spanning of stroom op de kies staat. als ik dan dichtbijt voelt het alsof die spanning erger word. ik kan niet precies aangeven welke kies het is omdat het uitstraalt.
kan iemand hier mij geruststellen of meer zekerheid geven? is het echt zo dat de zenuw af kan sterven? of is het meer waarschijnlijk dat het gewoon napijn is. hoelang kan dat duren?