Veel kies/kaak pijn, wie weet wat het kan zijn?

Author:
fuchsjoyce
Posted:
ma, 07/02/2007 - 16:02
Beste mensen,

Drie maanden geleden heb ik een controle gehad. Had toen een gaatje dat ik twee maanden later kon vullen. Twee weken na het bezoek aan de tandarts kreeg ik heel veel last aan de kant waar het gaatje zat, maar het was voor mijn gevoel niet die kies. Ik ben weer naar de tandarts geweest en die zag niets. Twee weken later begon het aan de rechterkant. Uiteindelijk toch weer naar de tandarts geweest en deze gaf aan dat ik wellicht een tandvleesontsteking had. Kreeg spoelmiddel, en jawel, na drie dagen waren de klachten voor 95% weg. Helaas kwamen ze een aantal dagen daarna weer terug. Ik moest toch blijven spoelen. Na twee weken weer terug geweest en dit keer werd mijn tandhals behandeld. Ook dit helpt niet, ik word er zo langzamerhand gek van. Heb gevraagd om een verwijzing naar de kaakchirurg, maar nu ik een aantal dingen gelezen heb op dit forum heb ik er een beetje een hard hoofd in. Mijn tandarts opperde dat hij voor de zekerheid een wortelkanaalbehandeling kon doen in de achterste kies, maar voor mijn gevoel wordt dat een beetje in het wilde weg boren...
De klachten die ik heb zijn:
- Pijn in mijn rechteronderkaak/kiezen. Het lijkt de achterste kies, maar niet zeker
- Geregeld pijn in mijn hele rechterwang, soort spierpijn/verdoofd/zeurend gevoel
- Als ik net onder mijn oor druk doet het zeer
- Als ik buk krijg ik soms steken in mijn hoofd
- Soms is het draaglijk, maar soms ook niet, dan wil ik alleen maar slapen omdat ik het dan niet merk.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?? En wat zou ik het beste kunnen doen??
Mignon