Hallo allemaal,
Ik ben naar de tandarts geweest voor een controle. Ik heb aangegeven dat een bepaalde kies een beetje irriteert. Het blijkt dus dat die een klein stukje is afgebroken aan de zijkant, tussen de kiezen in zeg maar. Daarna kregen we het over een andere kies en ben ik een paar dingen vergeten te vragen. Mijn tandarts is nu met vakantie, dus hopelijk heeft iemand hier antwoord op.
Als een kies een klein stukje is afgebroken, kan dat zoveel irritatie geven? Het doet niet echt pijn bij warm/koud of als ik er mee eet. En wat voel je dan precies, een zenuw of is het tandbeen?
Ik heb namelijk wel eerder een afgebroken kies gehad, maar daarbij had ik niet zoveel last. Wanneer moet je een WKB hebben? Kan een tandarts dit zien met het blote oog?
Is dit afgebroken gedeelte gemakkelijk te maken, aangezien het tussen 2 kiezen inzit?
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
Ik ben naar de tandarts geweest voor een controle. Ik heb aangegeven dat een bepaalde kies een beetje irriteert. Het blijkt dus dat die een klein stukje is afgebroken aan de zijkant, tussen de kiezen in zeg maar. Daarna kregen we het over een andere kies en ben ik een paar dingen vergeten te vragen. Mijn tandarts is nu met vakantie, dus hopelijk heeft iemand hier antwoord op.
Als een kies een klein stukje is afgebroken, kan dat zoveel irritatie geven? Het doet niet echt pijn bij warm/koud of als ik er mee eet. En wat voel je dan precies, een zenuw of is het tandbeen?
Ik heb namelijk wel eerder een afgebroken kies gehad, maar daarbij had ik niet zoveel last. Wanneer moet je een WKB hebben? Kan een tandarts dit zien met het blote oog?
Is dit afgebroken gedeelte gemakkelijk te maken, aangezien het tussen 2 kiezen inzit?
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.