Napijn na vulling

Author:
TandPain
Posted:
di, 06/26/2007 - 21:20
Ik heb een 5 tal uren geleden een vulling laten plaatsen omdat er een gaatje in was. Maar eerst had ik verschrikkelijk last van die verdoving en nu heb ik ver. tandpijn nu dat die is uitgewerkt heb ik dus een pijnstiller ingenomen het helpt niet veel eigelijk. Kan dat kwaad of moet ik gewoon een paar dagen wachten , want hiermee kan ik eigelijk niet gaan slapen denk ik.
Mignon

Als de tandarts diep heeft moeten boren heeft de tandzenuw een behoorlijke opdonder gehad. Je kunt hiervan nog enkele dagen last ondervinden. Neem bij pijn paracetamol te beginnen met 2 abletten van 500mg en maximaal 8 per dag. Nog even volhouden en afwachten. Houd je ons op de hoogte/

Gr, Mignon
wo, 06/27/2007 - 09:10 Permalink
TandPain

Ik heb pijnstillers genomen en heb goed geslapen beter dan anders.
En eten lukt ook al goed met wat pijn van die tand , mijn kaak is stijf na die verdoving , als ik mijn mond open doe verkramt die maar heb eigelijk nooit eerder last gehad van mijn kaak , zal wel napijn zijn.

Maar bedankt voor u advies. :)
wo, 06/27/2007 - 09:51 Permalink
pietjuhklaas

Gisteren heeft mijn tandarts mijn tanden gevult met zwarte vulling omdat die volgens hem beter zou zijn. Ik heb nog nooit pijn gehad aan mijn tanden. Mijn tanden waren al 20 jaar in goede vorm. Als ik ijs eet of cola in mijn mond hou voelt het alsof er op mijn zenuw wordt geprikt. Hoort dit of ben ik een van de weinige met dit probleem?
do, 07/05/2007 - 23:01 Permalink