vreemde napijn 4 weken na behandeling

Author:
frank103
Posted:
do, 07/05/2007 - 17:31
Hoi
Ik heb iets meer dan een maand geleden een flink diep gat in een kies laten vullen. De zenuw lag bloot en de tandarst overwoog om een wkb te doen. Toen na het bekijken van de foto bleek dat het nog niet ontstoken was, dus besloot hij om het te vullen. Ik heb de eerste 2 weken redelijk wat napijn gehad... maar dat was met ibuprofen prima te onderdrukken. Ben toen na iets meer dan 2 weken op nacontrole gegaan en er was geen ontsteking oid volgens de tandarts.
Nu zijn we iets meer dan een maand na de behandeling en ik heb toch iets vreemds....
Als ik me inspan, en er druk in mn kop komt, bij wijze van hetzelfde wat er in je hoofd gebeurd als je heel hard niest.... of aan het poepen bent (sorry voor het flauwe voorbeeld, maar ik wist even niks anders) dan krijg ik een vreemde soort pijnscheut in de behandelde kies. Het is geen hele heftige "ik ga door de grond" pijnscheut maar toch wel vervelend.
Wat is dit en is dit iets waar ik me zorgen om moet maken? De kies doet verder nooit pijn, alleen is wel nog af en toe flink gevoelig bij warm en koud.
groeten, frank
Mozzie

Even geduld, het is ook laat op de avond. Misschien morgen.

Ik herken het in ieder geval een beetje en het lijkt MIJ dat er een wortelkanaalbehandeling nodig is... omdat dat bij mij het geval is. Maar ik ben dan ook geen tandarts.
za, 07/07/2007 - 23:03 Permalink