rare pijn

Author:
remco21
Posted:
do, 07/05/2007 - 20:42
hallo

vlak voor ik op controle moest twee weken terug krijg ik wat last rechts onder bij koud en warm eten en drinken rechts onder zit er ook een melk kies ben al 22 maar toch zit er nog een de andere kies is vorig jaar getrokken was ook een melkkies maar goed ik kon niet zeggen welke kies het was wand voor de rest heb geen last mijn ta kwam er achter dat er een klein gaatje in de melkkies zat dit heeft ze gevult was zonder verdooving en heb er ook niks van gevoelt toen de foto's binnen kwamen zag ze dat er nog een gaatje tussen me kiezen zat daar moet ik 1 augustus voor terug komen (dit duurt zo lang omdat ze op vakantie is) maar nu heb ik apmaar een heel raar gevoel rechts onder het is niet echt kiespijn en mijn kiezzen voelen ook niet anders aan maar toch het is wel een gevoel dat je tegen de muur doet oplopen nu mijn vraag kan dat dat gaatje zijn dat ik voel en is het dan wel zo verstandig om te wachten tot 1 augustus of moet ik gewoon naar de dienst doende ta gaan als het niet over gaat overgens vorige week woensdag is dat gevult kan het ook die kies zijn die ik voel dat dit napijn is overgens heb ik tijdens het vullen geen pijn gehad en ook verdoving dus wat is verstandig nog even afwachten of toch maar die andere ta bellen