Hallo,
2 1/2 week geleden is een oude diepe vulling eruit gehaald en vervangen door een nieuwe witte vulling zonder dat ik verdoofd was. Zeker de eerste 2 weken had ik meer dan normaal last van mijn kies, de laatste dagen nam het wat af.
Vanmorgen toch teruggeweest naar tandarts, gaf prima informatie. Er ontstond wel enig twijfel, ik kreeg wat klapjes op de kies en er werd iets opgespoten wat enorm irriteerde. Mijn reactie was volgens de tandarts erg lauwtjes, meestal hangen mensen tegen het plafond, ik vond het vervelend. :x
Hij dacht wel aan een zenuwbehandeling, maar vond het daar eigenlijk nog te vroeg voor, zeker omdat ik ook nog eens verkouden was geworden waardoor alles in en rond het gezicht extra gevoelig is.
Door de aandacht die de kies vanmorgen heeft gehad heb ik nu weer meer pijn.
Zaterdag ga ik op vakantie en ik twijfel of ik nog wat zal laten doen of dat ik gewoon een doosje pijnstillers meeneem. Er valt met de pijn te leven, echter het is een continu zeurende middelmatige pijn.
Ik dacht, gooi het eens in de groep 8)
2 1/2 week geleden is een oude diepe vulling eruit gehaald en vervangen door een nieuwe witte vulling zonder dat ik verdoofd was. Zeker de eerste 2 weken had ik meer dan normaal last van mijn kies, de laatste dagen nam het wat af.
Vanmorgen toch teruggeweest naar tandarts, gaf prima informatie. Er ontstond wel enig twijfel, ik kreeg wat klapjes op de kies en er werd iets opgespoten wat enorm irriteerde. Mijn reactie was volgens de tandarts erg lauwtjes, meestal hangen mensen tegen het plafond, ik vond het vervelend. :x
Hij dacht wel aan een zenuwbehandeling, maar vond het daar eigenlijk nog te vroeg voor, zeker omdat ik ook nog eens verkouden was geworden waardoor alles in en rond het gezicht extra gevoelig is.
Door de aandacht die de kies vanmorgen heeft gehad heb ik nu weer meer pijn.
Zaterdag ga ik op vakantie en ik twijfel of ik nog wat zal laten doen of dat ik gewoon een doosje pijnstillers meeneem. Er valt met de pijn te leven, echter het is een continu zeurende middelmatige pijn.
Ik dacht, gooi het eens in de groep 8)
Het lijkt na het tikken op de tanden erger te worden. Weet iemand of een WKB de laatste dag voor je vakantie verstandig is :o
Kan natuurlijk dat het nu even meer geprikkeld is door dat getik, maar ben geen tandarts. Een dag voordat je op vakantie gaat een wkb (de start ervan dan), dat zou ikzelf niet willen als het niet dringend nodig is (en als het dat wel is zou ik overwegen een paar dagen later te gaan als dat kan). Maar zou je niet gewoon morgen je tandarts bellen hierover, die heeft het goed bekeken en kan vast een betere uitspraak daarover doen. Want die vond het nog niet nodig en heeft er goed naar gekeken toch.
Groet, Hermina
misschien wel
Ik had al 6 weken last van mijn kies.
Ik ben zo blij dat ik het heb laten doen en had voor mijn gevoel veel eerder moeten gaan.
De pijn is vandaag al zowat weg alleen nog wat napijn van de wkb.
Ik hoop wel dat het zo blijft want je weet maar nooit.
Als je blijft lopen met kiespijn dan beheerst het al je doen en laten, dus ....
Succes ermee
Re: Napijn vulling: wat te doen voor vakantie?
Ik heb net hetzelfde probleem als jou, herken je beschrijving van de pijn helemaal. Ik ben aan het twijfelen om WKB en kronen te laten zetten op die tanden, ze doen nu al 3 maand af en toe zeurend pijn, sos helemaal niet, sons dan weer erger. (waardoor mijn gedachten telkens veranderen van: oh zo erg is het niet tot ik ga echt wel om een WKB)
ook ben ik niet zeker welke tanden het zijn, dus dat is ook vervelend om te gokken welke ik wil laten ervangen door kronen 9erge beslissing toch vind ik, ik ben ook maar 26, had ik nooit verwacht zo jong nodig te hebben)
wel ik hoop echt wat van je te horen!!
hopelijk gaat het beter met je