Ik ben een enorme twijfelaar, zo ook over het al dan niet nemen van een beugel. Ik wil het erg graag, want mijn twee scheve voortanden vind ik echt lelijk. Waar ik echter bang voor ben, is dat ik mijn gebit met een beugel niet goed kan schoonhouden. Vroeger had ik best vaak gaatjes (niet mijn schuld, mijn moeder nam het niet zo nauw met tandenpoetsen, en liet me maar wat aanklooien), en ook in allebei mijn voortanden heb ik een vulling. Toen ik wat groter werd, en zelf ging inzien hoe belangrijk goed poetsen was, ben ik mijn gebit echt heel goed gaan verzorgen, en met resultaat. Ik heb nooit meer gaatjes, en heb vrijwel nooit problemen met mijn gebit. Nu wil ik dus graag een beugel (ik ben 33), maar ben dus bang dat ik het niet goed zal kunnen schoonhouden, waardoor ik gaatjes zal krijgen. Mijn vraag is nu, of jullie je ervaringen met mij willen delen. Ik ben bereid veel tijd te steken in het poetsen, als ik een beugel heb. Dat doe ik nu ook al. Is het dan goed te doen?
Ik hoop op jullie reacties. Ergens weet ik natuurlijk heus wel dat het goed te doen moet zijn, anders zou er toch niemand meer een beugel nemen...? Maar ik heb het even nodig om over de streep getrokken te worden!
Alvast bedankt!!
Romy
Ik hoop op jullie reacties. Ergens weet ik natuurlijk heus wel dat het goed te doen moet zijn, anders zou er toch niemand meer een beugel nemen...? Maar ik heb het even nodig om over de streep getrokken te worden!
Alvast bedankt!!
Romy
gr mariska
Groeten, Romy
Groeten, Romy
Ik snap dus goed dat je het even bevestigd wilt krijgen :)