Pijn na vulling

Author:
Anneke1982
Posted:
do, 07/19/2007 - 08:30
Hallo

Begin deze week heb ik een tand laten ontzenuwen (waar ik nog steeds niet op kan bijten), ik moest tevens nog terugkomen voor 3 andere gaatjes (waar ik helemaal geen last van had).
Nu aan m'n tand bovenaan van voor (naast de hoektand) is er ook een gaatje opgevuld gisterenavond,maar die ene doet dus nog pijn, ook vooral bij warm en koud en voordien had ik er nooit last van.
Weet iemand hoe dit komt? :cry:
remco21

is het een witte vulling wand weet uit eigen ervaring dat dit wel veel last kan verorzaken heb vorig jaar een witte vulling gehad en heb daar soms nog last van

gr remco
do, 07/19/2007 - 13:07 Permalink
remco21

dus hijs niet zilver dan zal het wel een witte zijn wand andere vulling ken ik niet ik zou even op het forum zoeken naar witte vulling er is al veel over besproken ik weet wel dat het lang napijn kan geven zelfs ik heb er soms nog last van en het is bij mij een jaar geleden
do, 07/19/2007 - 16:44 Permalink
Mignon

Beste Anneke,

vooral al de tandarts diep heeft moeten boren hebben de tand en de zenuw een behoorlijke klap gekregen. Bovendien kan het zo zijn dat je enige last ondervindt van de krimpspanning van de nieuwe vulling.Meestal verdwijnen de klachten vrij snel, maar sommige mensen houden er langere tijd last van. Als de nabezwaren erger worden of na twee weken nog aanwezig zijn zou ik nogmaals contact opnemen met je tandarts om te vragen wat zijn of haar beleid is.

Veel succes ermee,

Mignon
vr, 07/20/2007 - 15:40 Permalink