Ik heb bij m'n ondertanden heel erg last van ontstoken tandvlees. Het is zelfs gedeeltelijk kapot en doet erg zeer. Ik heb een zachte tandenborstel, gebruik Parodontax en ik floss elke avond. Nu spoel ik sinds gisteren ook met Bocasan, maar dat doet ontzettend veel pijn. :(
Hoe kom ik hier nou vanaf? Moet ik naar de tandarts? Zij was voorheen wel mondhygiëniste...
Ik wil er vanaf! Wie kan mij helpen? :cry:
Edit: ik heb er een foto van gemaakt:
Wie kan mij vertellen wat dit is en hoe ik hier vanaf kom? Is het soms dehiscentie?
Hoe kom ik hier nou vanaf? Moet ik naar de tandarts? Zij was voorheen wel mondhygiëniste...
Ik wil er vanaf! Wie kan mij helpen? :cry:
Edit: ik heb er een foto van gemaakt:
Wie kan mij vertellen wat dit is en hoe ik hier vanaf kom? Is het soms dehiscentie?
Moet ik me zorgen maken of is er niks aan de hand?
Niemand tips verder? Wondermiddeltjes of iets dergelijks? :smt001
Misschien kan iemand me helpen aan de hand van de foto???
En wat nu dan?
groetjes laura
Anyway, ik heb met de assistente van m'n reguliere tandarts afgesproken dat ik maandag bel als ik er nog steeds last van heb (zit er dik in), dus ik wacht nog maar een paar dagen dan... :-?
Heel veel sterkte er mee :smt003
Heb ik toevallig ook gehaald vanmiddag! :smt003 Hielp ook goed tegen ontstekingen bij m'n verstandskiezen, dus wie weet helpt het hier ook wel voor! :smt003 Bedankt, jij ook sterkte met je gebit. :smt001
Als ik volgende week nóg last heb, moet ik weer naar de tandarts. Wel een gedoe allemaal hoor. :-?