Ik heb sinds een aantal weken zo ontzettende kiespijn rechts onder in de mond, ik heb de kies vrijdag laten verwijderen het zat toch helemaal achter in de mond, maar de pijn is nog steeds niet te harden ik heb geen pijn verder aan de wond maar nu aan de kies die ervoor zit maar dat is een kroon het dramt echt verschrikkelijk krijg er oorpijn van, ben gisteren weer naar de tandarts geweest die heeft op de foto gekeken en kon niet zien dat daar een ontstekking zat, maar wat is het dan wel heb wel antibiotica gekregen voor ontstekingen maar het zelf zoiets van als er geen ontsteking zit dan slik ik het liever niet. Kan het zijn dat er troep onder de kroon zit waardoor het zo zeer doet, en zoja, wat is dat de behandeling hiervoor.
Hi Reggie, dat is echt balen he? ook ik heb rechtsonder in de mond kiespijn, het lijkt erop dat de kies, waar een kroon op zit en waar verleden jaar door de kroon een wortelkanaalbehandling is gedaan toch pijn doet doordat de wortelpuntontsteking niet helemaal weg is. Als je zo'n pijn houdt, ga dan even naar de weekend tandarts, dan heb je meteen een second opiniun. Sterkte hoor! :o
za, 07/21/2007 - 11:35
Permalink
Beste Reggie, hoe gaat het ondertussen met je kiespijn? Ik weet niet hoe mijn collegas's erover denken, maar als ik dit zo lees denk ik eerder dat het naweeen zijn van de extractie dan van een ontsteking aan de kies ervoor. Mocht dit uiteindelijk wel het geval zijn dan is een wortelkanaalbehandeling de eerste keuze van behandeling. Voor meer informatie over dit onderwerp kun je terecht elders op deze site. Heb je ondertussen wel goede pijnstillers? Houd het wondje goed schoon en neem zonodig 8 paracetamolletjes van 500mg per dag. Bij aanhoudende klachten zou ik morgen contact opnemen met je eigen tandarts. Heel veel beterschap, gr Mignon
zo, 07/22/2007 - 12:30
Permalink