ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben zo bang

Author:
omaatje lief
Posted:
zo, 07/22/2007 - 23:05
Diana, je slikt toch niet echt gewoon asprientjes he? Als je zwanger bent mag je hooguit een paracetamol nemen. Die stress is ook niet best als je zwanger bent. Probeer je nu rustig te houden. 1 ding: ga niet meer terug naar die tandarts, wat verschrikkelijk zoiets, totaal geen medeleven en respect voor de patient, zoek een andere tandarts, vraag aan mensen in jouw buurt hun ervaringen en zoek daarna de goede uit. Laat even naar je kaak kijken, vraag anders aan de huisarts wat hij ervan denkt, misschien kun je via hem naar een kaakchirurg voor controle. Als je niet zoveel geld hebt, verzeker je dan goed. §Veel Sterkte! :o
Diana1982

Ik gebruik smelt tabeltten, weet zo even niet van welk merk dat is, maar deze mag je hebben tijdens de zwangerschap.

Ik zit er idd aan te denken om naar de huisarts te gaan, en te kijken wat hij er van zegt, de andere kant is nu ook weer open waar ze 5 weken geleden, mijn kies getrokken hebben. Omdat ik nu steeds met die kant eet.

Ik ben wel verzekerd, maar niet aanvullend, kan de gewonen verzering al met veel moeite betalen.

Diana
ma, 07/23/2007 - 16:11 Permalink