Een paar dagen geleden aangemeld op dit forum on wat info te vinden over de tandarts en wat er zoal speeld bij verschillende mensen. Ik ben dus ook 1 van de angsthazen die niet naar een "normale"tandarts durft. Ik ben hier een stuk wijzer geworden nu en heb nu ook besloten om na een periode van 10 jaar geen tandarts te hebben gezien de 1e stap te zetten met een intake gesprek in Alphen aan de Rijn. Mede dankzij de goei verhalen die ik hier lees en het kontakt met Jan heb ik deze stap genomen. Vrijdag ga ik bellen en dan moet het gaan gebeuren een keer. Ik wil weer openlijk kunnen lachen en weer normaal kunnen eten en me niet hoeven te schamen voor mijn gebit. Ik ben 36 jaar en moet nog een aantal jaren en dat wil ik lachend doen want ik ben van nature een vrolijk persoon en wil dit ook zo houden. Voor degene die geineresseerd zijn in mijn verhaal zodra ik iets weet dan post ik het hier en gezien de reacties op andere berichten kan ik hier lekker me ei kwijt. Alvast bedankt iedereen.
Groetjes
Groetjes
Frank
Het woord schrijven valt toch tegen :P
Maarre, veel sterkte en WEL BELLEN hè!?
Doorzetten, dan komt het vast goed.
Groet,
JAN
hij of zij wil je gewoon helpen :)
sterkte joh
groeten sandyfret
Re: Hagenees's verhaal
Ik zag dat je je verhaal een paar weken geleden hier hebt geplaatst, ben nu toch wel hel nieuwsgierig of je gebeld hebt en al geweest bent
groetjes Bange siem