Ik heb gisteren 2 weken terug een wkb gehad, nadat die week ervoor ik 2 nieuwe witte vullingen had gekregen.
Napijn heb ik wel iets gehad, maar daarna was het alleen maar wat gevoelig.
Niks bijzonders dus, maar afgelopen donderdag tot en met zaterdag heb ik heftige pijn gehad zeg! Vooral met het kauwen, mijn hele linker kant van mijn gezicht deed zeer.
Nu kauw ik niet meer links en is de pijn ook weg, alleen weer die gevoeligheid.
Wat kan dit geweest zijn?
Napijn heb ik wel iets gehad, maar daarna was het alleen maar wat gevoelig.
Niks bijzonders dus, maar afgelopen donderdag tot en met zaterdag heb ik heftige pijn gehad zeg! Vooral met het kauwen, mijn hele linker kant van mijn gezicht deed zeer.
Nu kauw ik niet meer links en is de pijn ook weg, alleen weer die gevoeligheid.
Wat kan dit geweest zijn?
De tandarts gebeld, en ik moet nu aan de AB kuur.
Was al een notitie van gemaakt, maar meer voor in week na de wkb,als de pijn niet over ging.
Zucht, ik hoop dat dit geen tijdelijke oplossing is. Ben niet zo van de AB kuren als dit niet echt nodig is.
Re: wkb en later pijn
Opniew de kies opengemaakt en die zat vol pus en troep, was hard nodig.
Meteen ook de kies wat afgevijld en wat scheelt dat een pijn zeg!
Daarna nog 24 uur hele erge napijn gehad, maar daarna ging het snel beter.
Hopelijk ga ik het nu redden tot 17 september, dan wordt de behandeling afgemaakt.
He wat naar dat je zoveel pijn gehad hebt en dat de eerste wkb niet geholpen heeft. Soms blijft er nog een hele kleine ontsteking onderin zitten, die niet zichtbaar is. Als deze opvlamt heb je zo'n tweede wkb nodig. Het is heel goed dat je ta de vulling heeft afgeveild want dat kan ook weer extra druk geven en nog meer pijn.
Sterkte,
Juliet
Hij mag er van mij nu echt uit! Wat een gekl**t zeg.
Ben het spuugzat.
Ga de tandarts maar weer eens bellen.................... :smt011
Dus die schoongemaakt, zonder verdoving....... :smt010 mijn god wat een pijn!
Ik hoop dat je nu snel wat verbetering gaat merken
Sterkte!
Juliet