Angstscore?

Author:
Bange~mama
Posted:
wo, 08/01/2007 - 09:16
Goede morgen mensen!

Ik lees al heel lang mee en wil zowieso even zeggen dat ik het geweldig vind dat er een forum is waar mensen hun angsten serieus genomen word en je eindelijk eens kan praten over je angst voor de tandarts.

Mijn vraag is, ik ga zo een afspraak maken voor ene intake in alphen.
Mijn verzekering heeft een angstscore nodig van mijn tandarts zodat ik eventueel toch wat van de behandeling vergoed kan krijgen aangezien ik al een tijdje niet meer gesaneert ben.

Maar mijn probleem is, ik heb geen eigen tandarts, weet iemand misschien hoe ik dit aan moet pakken, Alphen zelf doet niet aan angstscores.
de digitale tandarts

Zo snel gaat dat in deze vakantieperiode niet!

Vraag uw verzekeringsmaatschappij welke angstscore zij precies bedoelen, er zijn namelijk veel (the Dental Anxiety Scale is op Tandarts.nl te vinden) en zorg dat je daar een kopie van hebt en laat het door de praktijk in Alphen invullen.

Succes!
wo, 08/08/2007 - 15:17 Permalink
Bange~mama

Ja sorry ik zag dat hij al best veel bekeken was en ik zag geen reacties vandaar mijn post.

Ik heb het idee dat men zelf niet eens weet wat ze hiermee bedoelen, hun blijven zeggen dat er een soort verklaring door een tandarts gegeven moet worden dat je idd een angstige patient bent.
Alphen wil niets invullen en begint hier dan ook niet aan, maar ik heb geen eigen tandarts en toen ik dit vermelde zeiden ze dat ze het dan ook niet meer wisten (ik heb ze 2x aan de lijn gehad).
wo, 08/08/2007 - 21:05 Permalink