Hallo,
Vorige week zijn mijn 10 laatste ondertanden getrokken en meteen een prothese erin gekregen. Nou ging de week niet zo lekker, elke dag naar de tandarts terug voor de drukpunten. Sinds vrijdag is mijn tandarts op vakantie en vandaag vanwege de aanhoudende gigantische pijn maar naar de plaatsvervanger, bleek ik een ontsteking te hebben die ze weg moest halen. Maar nu komt het. Het weghalen van de ontsteking MOEST volgens haar zonder verdoving want verdoving zou niet helpen..... ik vraag het me werkelijk af want dit was de meest horror ervaring die ik in mijn leven gehad heb. Ik heb het uitgeschreeuwd van de pijn echt niet normaal. Ik heb in de stoel zitten janken als een klein kind van de pijn echt ongelooflijk :smt009
Is dit nou normaal dat dit zonder verdoving gebeurd. Want ik was over mijn angst van de tandarts heen maar die is nu dubbel en dwars weer terug.
Edwina :smt010
Vorige week zijn mijn 10 laatste ondertanden getrokken en meteen een prothese erin gekregen. Nou ging de week niet zo lekker, elke dag naar de tandarts terug voor de drukpunten. Sinds vrijdag is mijn tandarts op vakantie en vandaag vanwege de aanhoudende gigantische pijn maar naar de plaatsvervanger, bleek ik een ontsteking te hebben die ze weg moest halen. Maar nu komt het. Het weghalen van de ontsteking MOEST volgens haar zonder verdoving want verdoving zou niet helpen..... ik vraag het me werkelijk af want dit was de meest horror ervaring die ik in mijn leven gehad heb. Ik heb het uitgeschreeuwd van de pijn echt niet normaal. Ik heb in de stoel zitten janken als een klein kind van de pijn echt ongelooflijk :smt009
Is dit nou normaal dat dit zonder verdoving gebeurd. Want ik was over mijn angst van de tandarts heen maar die is nu dubbel en dwars weer terug.
Edwina :smt010
Re: Ontsteking weghalen moet dat zonder verdoving????
Maar volgens die "muts" :smt019 van een tandarts had verdoven geen zin want ik zou het toch voelen, maar voor mij is er een verschil tussen "voelen" en daadwerkelijk VOELEN!!
het was een ZIJ.
maakt het verhaal niet minder vervelend overigens. Je kan altijd proberen te verdoven, de kans dat het lukt is heel redelijk, zeker als je in een circeltje rond het gebied de lelijke plek verdoofd probeert te krijgen.
Maar garantie op goed verdoofd ziin is er niet echt bij
Het gaat mij er nu om dat ik vannacht eens een nacht door kan slapen zonder dat ik om de 3 uur uit bed moet van de pijn om een pijnstiller te nemen. Goed slapen helpt ook bij de genezing natuurlijk. Maar goed, neemt niet weg dat ik nu suuuuuuuuper bang ben voor de volgende grote operatie die me te wachten staat. Bottransplantatie in de bovenkaak. Hoop dat ik daar niet OOK zo'n ellende van ondervind want dan geven ze me maar een slaapmiddel, dat ik de eerste week slaap ofzo :smt002
We hopen voor op het beste.