plaatje

Author:
ladycat
Posted:
wo, 08/22/2007 - 21:30
hallo,

ik heb sinds vandaag een plaatje met 2 voortanden en 1 die daarnaast zit.
de tanden stonden nog maar 3 mm in het bot zei de tandarts, daarbij had ik maandag in 1 een zenuwbehandeling gehad, maar de pijn werd alleen maar erger.
dus gister laten trekken en vanmiddag plaatje erin, ik begrijp dat ik erg moet gaan wennen hieraan, vind het al vreselijk als er eten tussen mijn tanden zit.
tijdens dit wen proces, wat kan ik allemaal verwachten, behalve slissen, moeilijk eten enzo
op dit moment lijkt het of het onder het plaatje jeukt, normaal??

graag wat advies, alvast bedankt

ellen
Van Leeuwen

Op dit moment zal er onder het plaatje sprake zijn van een vorm van wondgenezing. Tijdens genezing is er vaak sprake van een jeukend gevoel. Tevens moet het tandvlees wennen an het plaatje wat af en toe ook wat jeuk kan veroorzaken.

Omdat er wat tanden verwijdert zijn zal de kaak in het begin nog wat slinken waardoor het plaatje wat losser zal komen te zitten. DDit kan worden opgelost met een nieuwe voering tzt.
do, 08/23/2007 - 11:18 Permalink
Van Leeuwen

Een brug in het front welke 3 elementen moet overlappen wordt weleens gemaakt. Helaas kan ik vanuit hier niet zeggen of dat een optie is in uw situatie; dat kan nogal eens verschillen. Overleg een en ander eens met uw eigen tandarts.

Gr. Maurice
do, 08/23/2007 - 17:47 Permalink