hallo,
Momenteel heb ik erge last van mijn kies. Nu ben ik een paar maanden geleden verhuisd en is mijn vorige tandarts 3,5 uur reizen. En ik heb nog geen nieuwe tandarts. Ik heb al wel een aantal gebeld, maar ze zitten of vol, of ik kan pas over minstens 8 weken terecht en dat schiet natuurlijk ook niet op. Eventueel was ik van plan om toch naar mijn vorige tandarts te reizen, maar die zijn gesloten vandaag. Wat kan ik het beste doen nu? Want ik denk dat het weekend anders te pijnlijk wordt.
alvast bedankt!
ps. ik woon nu in Eindhoven.
Momenteel heb ik erge last van mijn kies. Nu ben ik een paar maanden geleden verhuisd en is mijn vorige tandarts 3,5 uur reizen. En ik heb nog geen nieuwe tandarts. Ik heb al wel een aantal gebeld, maar ze zitten of vol, of ik kan pas over minstens 8 weken terecht en dat schiet natuurlijk ook niet op. Eventueel was ik van plan om toch naar mijn vorige tandarts te reizen, maar die zijn gesloten vandaag. Wat kan ik het beste doen nu? Want ik denk dat het weekend anders te pijnlijk wordt.
alvast bedankt!
ps. ik woon nu in Eindhoven.
Re: pijn zonder tandarts, wat te doen?
:smt018 dat is ook wat vreemd om voor te stellen. maar goed
het zijn twee verschillende vragen:
de eerste: mag ik bij u in de praktijk komen
de tweede: ik heb last mag ik bij u langs komen
Op de eerste vraag kan je van de tandarts nee te horen krijgen. Dat is dan maar zo, want als de instroom is geblokkeerd dan is dat niet anders.
Bij de tweede vraag ligt het wat complexer.
De tandarts mag vragen of u niet bij uw eigen tandarst dan wel zijn waarneemkring terecht kan. Of de reistijd een beperking is en wordt gevonden is dan een onderling strijdpuntje.
Aan de andere kant, u bent passant op grote afstand van uw (voormalig) huistandarts en wordt als zodanig geholpen. Dat dat wordt afgescheept is dan een kwalijke zaak.
Gr, Mignon