Ik ben bij een cosmetische tandarts geweest voor een offerte voor mijn voortanden die nu grote vullingen hebben die zijn verkleurd. (Mijn tanden zijn nu witter dan de vulling). Deze raadde mij Facings aan maar op de offerte staat letterlijk: -Kroon, partiele omslijping keramiek-
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?
Als het inderdaad een kroon is ben ik wat angstig omdat ik al 2 kronen over mijn kiezen heb , geplaats door mijn reguliere tandarts, en deze sluiten helemaal niet ,mooi aan. Als je goed kijkt zie je een soort cement randje... :-? Dit wil ik niet op mijn voortanden.... De kosten bedragen 415,00 per kroon.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen... :roll:
Groetjes Nath
Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?
Als het inderdaad een kroon is ben ik wat angstig omdat ik al 2 kronen over mijn kiezen heb , geplaats door mijn reguliere tandarts, en deze sluiten helemaal niet ,mooi aan. Als je goed kijkt zie je een soort cement randje... :-? Dit wil ik niet op mijn voortanden.... De kosten bedragen 415,00 per kroon.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen... :roll:
Groetjes Nath
Re: Weet iemand wat dit betekent?
Volledig porseleinen facings/partiele kronen zijn overigens niet te vergelijken met de waarschijnlijk metaal/porseleinkronen waar u de randjes van ziet.
Re: Weet iemand wat dit betekent?
Oh dank u DANK U DANK U!!!!! :smt038 :smt026 :smt041
Ik kan u wel zoenen voor de uitleg! :smt058
:o :roll: ....Maar beheers mij natuurlijk.... :oops: :oops: :oops: :)